Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

روش‌هایی مثل برنامه ریزی کنکور حجمی و برنامه ریزی کنکور زمانی شما را با شکست مواجه کرده است ، مخاطب دوره برنامه ریزی کنکور ما شما هستید .

جدول برنامه ریزی کنکور

زمان حدودی مطالعه : 4 دقیقه ⏱

در این مطلب جدول برنامه ریزی کنکور سراسری را برای همه ی رشته ها به صورت pdf قرار داده ام ، در انتها هم دو نمونه برنامه ریزی کنکور هم قرار داده ام تا اگر مایل بودید به عنوان دو نمونه برنامه آماده از آنها استفاده کنید .

دانلود جدول برنامه ریزی کنکور

برای دانلود pdf جدول آماده برنامه ریزی کنکور کافیست روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود جدول برنامه ریزی کنکور

از جدول بالا می توانید به عنوانی فرم برنامه برنامه ریزی ماهانه ، هفتگی و روزانه استفاده کنید .

نحوه استفاده از جدول برنامه ریزی کنکور به چه صورت است ؟

در این جا من توضیح مختصری درباره ی شیوه استفاده از این جدول را به شما خواهم داد .

آموزش کامل استفاده ی صحیح این جدول را در مطلب های برنامه ریزی روزانه کنکور ، برنامه هفتگی کنکور و برنامه ریزی یک ماهه کنکور داده شده که اگر تا حالا آن ها را ندیدید ، پیشنهاد می کنم حتما این مطالب را هم بخوانید .

جدول بالا یک جدول برنامه ریزی 7 روزه است ، و این به این معنی است که شما می توانید ابتدا برنامه های روزانه ی خود را در آن ثبت کنید .

پیشنهاد می کنم صرفاً بعد از اینکه در برنامه ریزی روزانه مسلط شدید ، سراغ برنامه ریزی یک هفته ای بروید

بعد از تسلط بر برنامه ریزی هفتگی است که می توانید سراغ برنامه ریزی ماهانه بروید .
در برنامه ریزی ماهانه ، 4 برنامه ی پیوسته ی هفتگی طراحی می کنیم که آن ها را هم در نهایت باز مهارت هایی که در دوره برنامه ریزی کنکور توضیح دادم ، باید این چهار برنامه به شکل یکپارچه ای طراحی شوند که تشکیل یک برنامه ی مناسب ماهانه را بدهند .

بودجه‌ بندی کنکور زبان 1403

نمونه جدول برنامه ریزی کنکور

برنامه ریزی درسی به روش های مختلفی انجام می شود که از معروف ترین آن ها که حتما اسم آن ها را به گوشتان خورده ، برنامه ریزی به شیوه حجمی و زمانی هست .
در این بخش این دو نمونه جدول برنامه ریزی برای درس خواندن کنکور را صرفاً برای آشنایی شما آنها را به طور نمونه قرار داده ام اما به معنی تایید من با این روش ها نیست .

نمونه برنامه ریزی زمانی کنکور

در برنامه ریزی به شیوه زمانی ، میزان ساعتی برای مطالعه درسی معین می شود ، و شما طبق میزان ساعتی که مشاور کنکور شما تعیین کرده است ، باید آن فصل ها را بخوانید .
آموزش کامل به همراه مثال درباره ی برنامه ی زمانی را می توانید در مطلب برنامه ریزی زمانی کنکور مطالعه کنید .

عکس پایین یک نمونه از برنامه درسی زمانی کنکور است :

نمونه برنامه هفتگی کنکور به شیوه زمانی

نمونه برنامه ریزی حجمی کنکور

برنامه ریزی به شیوه حجمی روشی است که بر طبق آن مشاور شما برای از یک درسی بر اساس تعداد فصول یا صفحه های کتاب ، یک حجم مشخص را برای شما تعیین می کند تا مطالعه کنید و بر اساس آن شما در انتهای وقتی که تعیین شده ( مثلاً پایان هفته ) باید آن مطالب را بخوانید .

اگر به این روش برنامه ریزی علاقه مندید می توانید آموزش کامل درباره ی سبک برنامه ریزی حجمی را در مطلب برنامه ریزی حجمی کنکور بخوانید .

عکس پایین یک نمونه از برنامه درسی حجمی کنکور است :

برنامه روزانه کنکور به شیوه حجمی

در اینجا لازم است به این نکته اشاره کنم که :

هیچ یک از این دو روش برنامه ریزی مورد تایید من نمی باشند و اگر شما هم می خواهید در کنکور موفق شوید پیشنهاد می کنم اصلاً سراغ این سبک از برنامه ریزی های کنکور نروید

در آخر این مطلب ، سبکی که بهترین روش برنامه ریزی کنکور می باشد .

برنامه ریزی کنکور هنر 1403

در بخش پایانی می خواهم روشی که با عمل کردن به آن می توانید موثرترین قدم در مسیر موفقیت تان در کنکور سراسری بردارید را به شما معرفی کنم . . .

بهترین برنامه ریزی ماهانه کنکور

در نهایت چه شیوه برنامه ریزی کنکور را برای استفاده بهتر از جدول برنامه ریزی کنکور پیشنهاد می شود ؟

می خواهم در این بخش درباره نکته مهمی در طراحی یک برنامه کنکور اشاره کنم و آن هم اینکه :

بهترین برنامه ریزی کنکور ، برنامه ریزی است که دانش آموز را مانند یک کامپیوتر در نظر نگیرد 

و اگر بخواهیم کمی دقیق تر صحبت کنیم ، باید به شما بگویم که در یک برنامه ریزی دقیق و درستی که قرار است شما را در مسیر موفقیت در کنکور قرار دهد ، مشکلات شخصی ، نیازها ، محدودیت ها ، ظرفیت و اهداف هر فرد باید حتماً در نظر گرفته شوند چرا که صرفاً با در نظر گرفتن این موارد است که آن برنامه شما را در جهت موفقیت کنکور قرار می دهد .

همچنین باید سختی متفاوتی هر درس دارد را هم به طور کلی از نظر سختی آن درس برای همه افراد و هم برای خودِ شخص شما بر مبنای توانایی ها و نقاط ضعف تان در آن درس در نظر گرفته شود .

سبکی که من در برنامه ریزی کنکور استفاده می کنم بر مبنای موارد شخصی دانش آموز که به بخشی از آن ها اشاره کردم و همچنین بر اساس برترین متد های علمی است که توسط بهترین دانشگاه های دنیا مورد تایید و استفاده است ، می باشد . 

توضیح دقیق درباره هر یک از این بخش ها و روش برنامه ریزی به سبک کنکور تی وی ، در مطلب برنامه ریزی کنکور داده شده و به شما پیشنهاد می کنم حتما برای یادگیری کامل این روش ، آن مطلب را مطالعه کنید .

بودجه بندی کنکور تجربی 1404

سوالات متداول

بهترین روش استفاده از جدول برنامه ریزی تحصیلی چیست ؟

روش های مختلفی برای برنامه ریزی بر اساس جدول برنامه ریزی کنکور وجود دارد که در این مطلب به دو نوع حجمی و زمانی و همچنین بهترین روشی که می توان از آن استفاده کرد را به طور کامل توضیح دادم که پیشنهاد می کنم ابتدای مطلب را مطالعه کنید .

از کجا جدول برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور را دانلود کنم ؟

برای دانلود جدول برنامه ریزی درسی برای کنکور می توانید به ابتدای مطلب بروید و روی لینک دانلود کلیک کنید .

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن