Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

رزرو مشاور کنکور تجربی

مشاور کنکور تجربی 1

"( الزامی )" indicates required fields

رشته

هزینه هر جلسه ۱ ساعته : ۵۸۰ هزار تومان

مشاوره کنکور امری تخصصی بوده و اهمیت آن در برخی رشته‌ها بیشتر است. گروه تجربی پرمتقاضی‌ترین گروه کنکور است که اغلب داوطلبان این گروه آزمایشی برای قبولی در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به رقابت می‌پردازند. بدون مهارت و تجربه یک مشاور کنکور ، قبولی در رشته و دانشگاه مناسب غیرممکن است. در چنین حالتی آینده شغلی شما به خطر می‌افتد. استفاده از یک برنامه هدفمند و آشنایی با روش صحیح مطالعه یا تست‌زنی تنها ابزار برای موفقیت در آزمون سراسری است. مشاور کنکور تجربی زمانی کارآمد است که بر پایه تست‌های شخصیت‌شناسی انجام شود و متناسب با هدف و نیاز داوطلب باشد.

مشاور کنکور تجربی 1402

مشاور کنکور تجربی ۱۴۰۲

مشاور تلفنی کنکور دارای فنون متعددی است. دستیابی به هدف زمانی امکان‌پذیر است که به نکات طلایی زیر توجه کنید:

  • پرهیز از عوامل برهم زننده تمرکز
  • انتخاب مکان مناسب و آرام برای مطالعه
  • اجتناب از خرید حجم بالای منابع مختلف برای هر درس
  • شناسایی و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف
  • یادگیری تکنیک‌های تست زنی
  • مدیریت زمان، مرور کافی و رفع اشکال
  • تنظیم سرعت مطالعه
  • افزایش کیفیت مطالعه
  • برنامه منظم هفتگی برای مطالعه و مرور
  • انتخاب شیوه مناسب و مجزا برای مطالعه هر درس
  • تحلیل دقیق کارنامه کنکور سال‌های قبل برای تعیین درصد‌های موردنیاز پذیرش در رشته‌های خاص
  • بررسی دقیق عملکرد داوطلب
  • شخصی‌سازی فنون مطالعه بر اساس سطح علمی و قدرت یادگیری داوطلب

مشاور کنکور تجربی در تهران

در برنامه‌ریزی هدفمند باید شیوه و ساعات مطالعه مناسب برای دروس مختلف تعیین شود. شیمی یکی از دروس بسیار مهم داوطلبان در گروه تجربی محسوب می‌شود. کسب درصد بالا در این درس شانس داوطلب برای قبولی در رشته دلخواه را افزایش می‌دهد. در گام اول باید زمان کافی برای درک تمام مطالب و مفاهیم کتاب و جزوه درسی اختصاص داده شود. مشاور کنکور تجربی به شما یاد می‌دهد که چگونه به تک تک اجزای یک مسئله توجه کرده و نکات تاثیرگذار در حل مسئله را شناسایی کنید.

زیست‌شناسی یکی دیگر از دروس بسیار مهم برای داوطلبان تجربی است. ضریب بالای این درس در کنکور امسال نشان‌دهنده اهمیت مباحث این کتاب در موفقیت داوطلبان است. مطالعه مباحث، تصاویر و سرفصل‌ها مراحل اولیه کار داوطلبان خواهد بود. پس از آن، باید به سراغ تست‌ها بروید. به یاد داشته باشید که نکات تشریحی تست‌ها حاوی مطالب مهمی هستند که در حل تست‌های آینده به شما کمک می‌کند.

مشاور کنکور تجربی در تهران

مشاور کنکور تجربی رایگان

بالا بودن قیمت مشاوره کنکور سبب شده داوطلبانی که از نظر وضعیت اقتصادی با مشکل مواجه‌اند از چنین خدماتی محروم بمانند. ارائه خدمات مشاوره رایگان روزنه امیدی برای موفقیت آن‌ها ایجاد می‌کند. داوطلبان برای مشاوره هزینه‌ای پرداخت نکرده و از دستورالعمل‌های مختلف مانند لیست کاملی از منابع کنکوری، انجام تست شخصیت‌شناسی، برنامه‌ریزی مطالعاتی بر اساس بودجه‌بندی دروس، آموزش تکنیک‌های صحیح مطالعه و مرور برای هر درس، آموزش تکنیک‌های صحیح تست‌زنی و ارزیابی دقیق عملکرد داوطلبان بهره‌مند خواهند شد.

قیمت مشاور کنکور تجربی

برای بررسی قیمت مشاور کنکور تجربی و برنامه ریزی کنکور تجربی فراموش نکنید که عوامل مختلفی در هزینه نهایی خدمات مشاوره تأثیرگذار هستند. طبیعی است ارائه خدماتِ تضمینی برای قبولی در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی هزینه بالاتری دارد. تجربه و میزان تسلط مشاوره به مباحث درسی، استاندارد‌های کنکور، تکنیک‌های مطالعاتی و تست‌زنی سایر عواملی است که سبب افزایش هزینه نهایی چنین خدماتی می‌شود. موقعیت جغرافیایی عامل دیگری است که هزینه‌های مشاوره را تحت تأثیر قرار می‌دهد. طبیعی است که هزینه استفاده از تجربه و راهنمایی‌های مشاورین مجرب در تهران با یک شهرستان کوچک فرق دارد.

شماره مشاور کنکور تجربی

دسترسی آسان و سریع به مشاور دغدغه اصلی داوطلبان است. ممکن است داوطلب در حین مطالعه روزانه خود با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه شود که به تنهایی از عهده حل آن برنیاید. دسترسی به موقع به مشاور بهترین راه برای حل مشکل داوطلبان است. از سوی دیگر، استرس دانش‌آموزان در این دوره سبب تغییرات خلق و خوی آن‌ها می‌شود. ارتباط نزدیک با مشاور می‌تواند انگیزه و انرژی مضاعفی برای ادامه مسیر ایجاد کند. در صورتی که داوطلبان به شماره مشاور خود دسترسی داشته باشند، از همراهی شبانه روزی او برای رفع مشکلات خود مطمئن خواهند بود.

مشاوره کنکور تجربی تضمینی

آیا مشاوره تضمینی حقیقت دارد؟ راهی وجود دارد که بتوان از قبولی در رشته‌های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و پیزاپزشکی مطمئن شد؟ بله، مشاوره تضمینی وجود دارد. تجربه و مهارت برخی مشاوران آنقدر زیاد است که با ارائه تکنیک‌هایی نوین مطالعه و تست‌زنی مسیر موفقیت داوطلبان برای قبولی در رشته مورد علاقه آن‌ها را هموار می‌کند. نکته‌ای که اشاره به آن ضروری به نظر می‌رسد هزینه بالای خدمات مشاوره تضمینی در مقایسه با سایر روش‌های مشاوره است.

شماره مشاور کنکور تجربی

بالا بودن تعداد متقاضیان گروه تجربی و بازار کار انحصاری در برخی رشته‌ها اهمیت استفاده از خدمات مشاوره در این گروه آزمایشی را بیشتر می‌کند. برای اینکه عملکرد مطلوبی در انتخاب مشاور کنکور تجربی داشته باشید از توجه به کارنامه کاری، سابقه، مهارت، میزان آشنایی او با تکنیک‌های نوین مطالعه و تست‌زنی غافل نشوید. بهترین مشاوران قبل از برنامه‌ریزی کنکوری تست‌های شخصیت شنایی را انجام می‌دهند. در انتها بر اساس هدف و نیاز داوطلب برنامه مناسب را ارائه می‌کنند.

سوالات متداول

ویژگی اصلی بهترین مشاوران تجربی چیست؟

آشنایی کامل با منابع کنکوری دارند، به اجرای تست‌های شخصیت‌شناسی مسلط هستند، برنامه‌ریزی را بر اساس هدف و سطح علمی داوطلب انجام می‌دهند.

استفاده از خدمات مشاوره تضمینی الزامی است؟

خیر، این مرحله کاملا اختیاری است. در صورتی که با محدودیت بودجه مواجه نیستید و قبولی در رشته خاصی برای شما اولویت دارد، استفاده از این خدمات مناسب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن