Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

رزرو مشاور کنکور انسانی

مشاور کنکور انسانی 1

"( الزامی )" indicates required fields

رشته

هزینه هر جلسه ۱ ساعته : ۵۸۰ هزار تومان

کنکور مهم‌ ترین چالش در زندگی تحصیلی هر دانش‌ آموز است. این مسیر پیچ‌وخم‌های فراوانی دارد. عدم آشنایی با تکنیک‌های مدیریت زمان و غلبه بر استرس، چالش‌های پیش‌ رو را تشدید کرده و مانع موفقیت داوطلبان خواهد شد. استفاده از راهنمایی و دلسوزی یک مشاور کنکور، بهترین راه برای حل تمام مشکلات قبل از آزمون سراسری است. برای انتخاب بهترین مشاور کنکور انسانی توجه به برخی ویژگی‌ ها ضروری است. اهمیت این موضوع سبب شده به بررسی ویژگی‌های رفتاری و عملکردی مشاورین مجرب بپردازم.

بهترین مشاوران کنکور انسانی

مشاور کنکور انسانی

مطمئن باشید بدون استفاده از مشاور نمی‌توانید در مسیر کنکور موفق شوید. ممکن است با خود بگویید مسئولیت مطالعه کتاب‌ های درسی بر عهده داوطلب است و برای آشنایی با استاندارد‌های کنکور می‌توان از تست‌ های آزمون سراسری استفاده کرد؛ پس چه دلیلی برای کمک گرفتن از مشاور وجود دارد؟ حق با شما است. مطالعه و مرور مهم‌ترین مراحل آزمون سراسری بوده که کاملاً بر عهده داوطلبان است؛ اما یک مشاور بر اساس تجربیات خود به شما می‌گوید زمان مناسب برای مطالعه هر درس چقدر است، در تعیین هدف به شما کمک کرده و برای دستیابی به این هدف در کنار شما خواهد بود.

اغلب داوطلبان در میانه راه به دلیل تکراری شدن مباحث درسی یا پیشرفت کُند خود از مطالعه منصرف می‌شوند. در چنین مواقعی، بدون راهنمایی یک مشاور نمی‌توانید به مسیر درست برگردید. مشاور مجرب اطلاعات کافی درباره بازار کاری و آینده شغلی رشته‌ های مختلف دارد؛ پس می‌تواند در انتخاب رشته به شما کمک کند. دروس گروه انسانی از نظر تاثیرگذاری در رتبه نهایی داوطلبان در یک سطح قرار ندارند و برای قبولی در رشته یا دانشگاهی خاص به کسب رتبه و درصد خاصی نیاز دارید. مشاور کنکور انسانی اطلاعات کافی درباره تمام موارد دارد و به شما خواهد گفت برای کسب درصد مناسب در هر درس از چه تکنیک‌ هایی استفاده کنید.

مشاور کنکور انسانی در تهران

نقش کلیدی کنکور در موفقیت داوطلبان سبب ایجاد مؤسسات آموزشی و کنکور متعددی شده است. این امر، انتخاب مرکز آموزشی یا مشاور مناسب را به دغدغه اصلی داوطلبان و والدین آن‌ها تبدیل کرده است. برای داوطلبان تهرانی این مشکل بسیار بزرگ‌ تر است. زیرا مشاورین مجرب فراوانی در این شهر هستند که برخی در ازای دریافت مبالغ هنگفت موفقیت داوطلبان را تضمین می‌کنند. هرگز فریب تبلیغات را نخورید. ابتدا کارنامه کاری مشاورین را بررسی کرده و در نهایت گزینه مناسب را انتخاب کنید.

راه ارزان‌تری نیز وجود دارد که می‌تواند برای شما آسان‌تر باشد. اگر دسترسی به مشاورین باتجربه برای شما دشوار است یا از عهده پرداخت هزینه‌های مشاوره برنمی‌آیید، از راهنمایی نفرات برتر کنکور سال‌های قبل استفاده کنید. مطمئناً شرایط تحصیلی و استرس شما با آن‌ها در دوران کنکور برابر است. آن‌ها که توانسته‌اند عملکرد خوبی در مرحله انتخاب مشاور، انتخاب منابع، برنامه‌ریزی، مطالعه و مرور داشته باشند و راهنمایی مفید برای موفقیت شما خواهند بود. نکته‌ای که نباید فراموش کنید این است که در نهایت باید دستورالعمل‌های آن‌ ها را بر اساس شرایط خود اجرا کرده و به تمام قسمت‌ های آن پایبند باشید.

مشاور کنکور انسانی رایگان

هزینه بالای مشاوره و برنامه ریزی کنکور باعث شده بسیاری از دانش‌آموزان مستعد و سخت‌کوش در نقاط مختلف کشور از دستیابی به اهداف خود باز بمانند. با راه‌اندازی خدمات مشاوره رایگان بستر مناسبی ایجاد شده که هیچ یک از داوطلبان کنکور تنها به دلیل مشکل مالی در کنکور شکست نخورند. هدف اصلی این برنامه، ارزیابی سطح علمی و مهارت‌های داوطلبین در کنار ارائه برنامه هدفمند و منسجم برای مطالعه و مرور مباحث کتاب درسی و تست‌زنی است. ارائه خدمات مشاور کنکور انسانی به صورت رایگان به معنی عدم کیفیت این برنامه نیست، بلکه به این دلیل است که در قبال موفقیت نسل‌های آینده و بهره‌مندی تمام اقشار جامعه از مشاوره تحصیلی احساس مسئولیت شده است.

مشاور کنکور انسانی رایگان

بهترین مشاوران کنکور انسانی

بهترین مشاور کنکور دارای ویژگی‌های کلیدی است که او را از سایر افراد متمایز می‌کند. توجه به این ویژگی‌ها، انتخاب را آسان و هدفمند خواهد کرد:

  • شناخت رشته‌هایی که بازار کاری بهتری در آینده دارند.
  • درباره درصد مناسب هر درس برای قبولی در هر رشته و دانشگاه اطلاعات دقیق دارند.
  • از برنامه‌های انگیزشی برای حفظ روحیه داوطلبان استفاده می‌کند.
  • با انواع تکنیک‌های برنامه ریزش آشنا بوده و مناسب‌ترین روش را با توجه به نیاز داوطلب انتخاب می‌کند.
  • بهترین منابع و تکنیک‌های جمع‌بندی اصولی را به داوطلب معرفی می‌کند.
  • روش مناسب برای مطالعه و تست‌زنی دروس با یکدیگر فرق دارد. مشاور مجرب این اصول را به داوطلب آموزش می‌دهد.
  • هدف‌گذاری را با توجه به نیاز و سطح علمی داوطلب انجام می‌دهد.

شماره بهترین مشاور کنکور انسانی

مشاوره امری تخصصی است و یکی از مشکلاتی اغلب داوطلبان از آن گله می‌کنند عدم دسترسی به مشاورین کنکور است. برای حل این مشکل راه‌های ارتباطی بهترین مشاور کنکور در ادامه قرار می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند سوالات و مشکلات کنکوری خود را مطرح کرده و راهنمایی‌های مناسب دریافت کنند.

شماره بهترین مشاور کنکور انسانی

موفقیت در آزمون سراسری بدون راهنمایی مشاور غیرممکن است. در انتخاب مشاور کنکور انسانی باید به پارامتر‌های مختلفی از جمله کارنامه کاری، آشنایی با تکنیک‌های نوین برنامه‌ریزی، تسلط به مباحث روانشناختی و انگیزشی توجه کنید. اشتباه در انتخاب مشاور می‌تواند تمام تلاش‌های شما را از بین ببرد. پس، قبل از پرداخت هزینه حتماً از تجربه و مهارت مشاور خود مطمئن شوید.

سوالات متداول

چرا استفاده از مشاوره برای موفقیت در کنکور ضروری است؟

هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، جمع‌ بندی و حفظ انگیزه تا آزمون سراسری مراحلی حساس و سخت هستند؛ تنها یک مشاور مجرب می‌تواند از عهده این مراحل بر بیاید.

در انتخاب مشاوره باید به چه مواردی دقت کرد؟

کارنامه کاری و آشنایی به تکنیک‌های نوین برنامه‌ریزی دو اصل کلیدی در انتخاب مشاور کنکور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن