Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

روش‌هایی مثل برنامه ریزی کنکور حجمی و برنامه ریزی کنکور زمانی شما را با شکست مواجه کرده است ، مخاطب دوره برنامه ریزی کنکور ما شما هستید .

برنامه ریزی یک ماهه کنکور

زمان حدودی مطالعه : 3 دقیقه ⏱

برنامه ریزی ماهانه از انواع پر استفاده برنامه ریزی کنکوری است که اگر به روشی که در ادامه مطلب به شما می گویم ، طراحی شده باشد می تواند شما را به موفقیت در کنکور برساند .
نکته ای همواره به دانش آموزان خودم می گویم این است که :

اگر شما به توانایی طراحی برنامه یک ماهه برسید ، باید به خودتان تبریک بگویید چون در مسیر موفقیت در کنکور قرار گرفتید

چگونه یک برنامه ریزی یک ماهه برای کنکور بنویسیم ؟

احتمالاً خودتان یا دوستانتان تجربه استفاده از برنامه یک ماهه آماده را داشته اید ، اما در این جا می خواهم از شما سوالی بپرسم :

آیا تا حالا توانستید یکبار کاملاً طبق یک برنامه عمل کنید و آن را تمام کنید ؟

احتمالاً پاسخ به این سوال ، منفی است ، اما آیا از خودتان پرسیده اید که چرا حتی یکبار هم نمی توان به یکی از این برنامه ها عمل کرد ؟

برای پاسخ به این سوال لازم است ابتدا نکته ی مهمی را به شما بگویم :

برای طراحی برنامه یک ماهه ، ابتدا لازم است که بتوانید مراحل طراحی و اجرای برنامه های کوتاه مدت را که در ادامه می گویم ، بدست آورید .
اولین گام در طراحی برنامه این است که شما بتوانید برای یک روز برنامه ریزی کامل کنید و یک روز قابل پیش بینی داشته باشید .
گام دوم این است که شما بتوانید سه روزه قابل پیش بینی داشته باشید ، و پس از اینکه توانستید چند سه روز قابل پیش بینی داشته باشید و به آن با موفقیت عمل کنید ، نوبت به گام بعدی میرسد

برنامه ریزی کنکور انسانی 1405

گام سوم درباره برنامه ریزی هفتگی است که شما در آن یاد میگیرید چگونه یک هفته ی قابل پیش بینی داشته باشید

گام چهارم این است که مهارت طراحی برنامه یک ماهه را پیدا کنید ، که با یادگیری این گام است که یکی از مهمترین گام های مسیر موفقیت در کنکور را طی کرده اید

باید بدانید که :

صرفاً با یادگیری و تمرین مکرر سه گام اول است که می توانید به برنامه ریزی یک ماهه ای برسید که واقعاً بتوانید آن را اجرا کنید 

در انتهای مطلب راجع به روشی که می توانید به بهترین نحو این گام ها را طی کنید صحبت خواهم کرد و پیشنهاد می کنم حتماً تا انتهای مطلب همراه من باشید

جدول برنامه ریزی درسی ماهانه

در ادامه به شما خواهم گفت که در برنامه ریزی ماهانه ، در اصل ما 4 برنامه ی پیوسته ی هفتگی طراحی می کنیم که این فرم که در این قسمت قرار دادم ، نمونه ای خام از جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور است که می توانید آن را دانلود بکنید و از آن به عنوان یک فرم برنامه ریزی هفتگی و روزانه و پس از تسلط ، برای طراحی برنامه ماهانه از آن استفاده کنید .

فایل زیر ، جدول برنامه ریزی رایگان کنکور pdf است که می‌توانید آن را پرینت کنید برنامه ی خود را در آن وارد کنید .
برای دانلود کافی است روی لینک آبی رنگ زیر کلیک کنید .

دانلود جدول برنامه ریزی ماهانه کنکور

اما روشی که از ابتدای می خواستم به شما معرفی کنم چه روشی است ؟

کارنامه کنکور هنر 1403

در بخش پایانی می خواهم روشی که با عمل کردن به آن می توانید موثرترین قدم در مسیر موفقیت تان در کنکور سراسری بردارید را به شما معرفی کنم . . .

بهترین برنامه ریزی ماهانه کنکور

در نهایت چه شیوه برنامه ریزی کنکور پیشنهاد می شود ؟

می خواهم در این بخش درباره نکته مهمی در طراحی یک برنامه ماهانه کنکور اشاره کنم و آن هم اینکه :

بهترین برنامه ریزی ماهانه کنکور ، برنامه ریزی است که دانش آموز را مانند یک کامپیوتر در نظر نگیرد 

و اگر بخواهیم کمی دقیق تر صحبت کنیم ، باید به شما بگویم که در یک برنامه ریزی دقیق و درستی که قرار است شما را در مسیر موفقیت در کنکور قرار دهد ، مشکلات شخصی ، نیازها ، محدودیت ها ، ظرفیت و اهداف هر فرد باید حتماً در نظر گرفته شوند چرا که صرفاً با در نظر گرفتن این موارد است که آن برنامه شما را در جهت موفقیت کنکور قرار می دهد .

همچنین باید سختی متفاوتی هر درس دارد را هم به طور کلی از نظر سختی آن درس برای همه افراد و هم برای خودِ شخص شما بر مبنای توانایی ها و نقاط ضعف تان در آن درس در نظر گرفته شود .

سبکی که من در برنامه ریزی کنکور استفاده می کنم بر مبنای موارد شخصی دانش آموز که به بخشی از آن ها اشاره کردم و همچنین بر اساس برترین متد های علمی است که توسط بهترین دانشگاه های دنیا مورد تایید و استفاده است ، می باشد . 

توضیح دقیق درباره هر یک از این بخش ها و روش برنامه ریزی به سبک کنکور تی وی ، در مطلب برنامه ریزی کنکور داده شده و به شما پیشنهاد می کنم حتماً این مطلب بسیار مهم را مطالعه کنید تا در جهت موفقیت خود در کنکور گامی بسیار موثر بردارید .

ضرایب دروس کنکور انسانی 1404

سوالات متداول

بهترین روش برنامه ریزی ماهانه چه سبکی است ؟

برای دانستن بهترین روش برنامه ریزی که برای موفقیت در کنکور می توانید از آن استفاده کنید ، کافیست بخش انتهایی مطلب را مطالعه کنید .

چگونه یک برنامه ریزی درسی ماهانه برای کنکور بنویسم ؟

برای نوشتن یک برنامه 30 روزه یا برنامه 40 روزه کنکور باید ابتدا مهارت های برنامه ریزی کوتاه مدت را بدست آورید که مسیری که باید طی کنید را طی چهار گام در داخل مطلب توضیح دادم ، برای مطالعه جزییات آن ابتدای مطلب را مطالعه کنید .

منبع :

link.springer.com

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن