Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

روش‌هایی مثل برنامه ریزی کنکور حجمی و برنامه ریزی کنکور زمانی شما را با شکست مواجه کرده است ، مخاطب دوره برنامه ریزی کنکور ما شما هستید .

برنامه ریزی رایگان کنکور

زمان حدودی مطالعه : 4 دقیقه ⏱

در این مطلب دو نمونه برنامه ریزی رایگان کنکور به همراه فرم رایگان pdf برنامه ریزی کنکور برای شما قرار دادم که پیشنهاد می کنم حتماً توضیحاتی که در آن بخش نوشتم هم برای استفاده از این مطالب بخوانید .

برنامه ریزی رایگان برای کنکور

حتماً در برنامه ریزی کنکور ، اسم برنامه ریزی های حجمی و زمانی به گوشتان خورده ، به همین دو نمونه برنامه ریزی رایگان کنکور به شکل حجمی و زمانی را برای شما به همراه توضیحات قرار دادم .

نمونه برنامه ریزی زمانی کنکور

در برنامه ریزی زمانی ، مقدار ساعت مشخصی برای هر درسی تعیین می گردد، و شما طبق میزان ساعتی که مشاور کنکور شما تعیین کرده باید آن فصل ها را مطالعه کنید .
توضیحات کامل به همراه مثال درباره ی برنامه زمانی را می توانید در مطلب برنامه ریزی زمانی کنکور بخوانید .

عکس پایین یک نمونه از برنامه درسی زمانی کنکور است :

برنامه ریزی رایگان کنکور 1

نمونه برنامه ریزی حجمی کنکور

برنامه ریزی حجمی کنکور روشی میب باشد که بر طبق آن مشاور شما برای یک درس بر اساس تعداد فصل ها یا صفحه های کتاب ، حجمی را برای مطالعه شما مشخص می کند و بر طبق آن شما باید در انتهای زمان تعیین شده ( مثلاً پایان هفته ) مطالب را بخوانید .

اگر به این روش برنامه ریزی علاقه دارید می توانید توضیحات کامل درباره ی برنامه حجمی را در مطلب برنامه ریزی حجمی کنکور بخوانید .

عکس پایین یک نمونه از برنامه درسی حجمی کنکور است :

برنامه ریزی حجمی کنکوری

در اینجا لازم است اشاره کنم که :

هیچ کدام از این دو سبک های برنامه ریزی مورد تایید من نیستند و شما هم اگر می خواهید در کنکور موفق شوید پیشنهاد می کنم سراغ این سبک های برنامه ریزی نروید

در انتهای این مطلب سبک مورد تایید من که بهترین روش برنامه ریزی درسی است را به شما معرفی می کنم

کارنامه کنکور 1404

جدول برنامه ریزی برنامه ریزی رایگان کنکور

در قسمت پایین فرم خام جدول برنامه ریزی کنکور قرار داده ام که می توانید آن را دانلود کنید و از آن به عنوان فرم جدول برنامه ریزی روزانه و جدول برنامه ریزی هفتگی استفاده کنید

فایل زیر ، فرم برنامه ریزی رایگان کنکور pdf است که می‌توانید آن را پرینت بگیرید و از آن استفاده کنید ، برای دانلود کافی است روی آن کلیک کنید .

دانلود جدول برنامه ریزی رایگان کنکور

اما آیا به طور کلی استفاده از برنامه ریزی درسی رایگان برای کنکور پیشنهاد می شود ؟

در اینجا نظر خودم را راجع به برنامه ریزی رایگان کنکوری مطرح می کنم :

من هرگز در مورد مسائل جدی زندگیم از هیچ خدمات رایگانی استفاده نمی‌کنم

برنامه کنکور به حدی مساله جدی است که نیاز است برای آن هزینه کنید و از دانلود برنامه ی درسی برای کنکور که برای همه افراد یکسان است و برنامه ریزی رایگان که یک نسخه برای همه ی افراد مطرح کرده ، دوری کنید .

نمونه های برنامه ریزی رایگان کنکور و از قبل آماده شده ، برنامه ای است که در بهترین حالت اگر به بهترین شیوه برنامه ریزی هم طراحی شده باشد ، برای یک نفر نوشته شده است .

صرفاً بر اساس شرایط و نیاز های یک نفر طراحی شده ، و نمی تواند همه ی افراد را به نتیجه ی مناسبی برساند

در صورتی که از همان زمانی که دنبال برنامه های رایگان یا برنامه رتبه برتر های کنکور بودید، به شیوه های که در پایان این مطلب توضیح خواهم داد ، عمل می کردید ، می توانستید با برنامه ی منحصر به فرد خود که هیچ گونه شباهتی هم به برنامه بقیه افراد نداشت ، خودتان به رتبه ای خوب دست پیدا کنید و به هدفتان در کنکور برسید .

برنامه ریزی روزانه کنکور


اما روش مورد تایید من که می خواستم راجع به آن صحبت کنم چیست ؟
آیا واقعاً می تواند بهتر از برنامه های رایگانی که در کانال برنامه ریزی رایگان کنکور معرفی می شود برای شما بازدهی داشته باشد یا خیر . . .

بهترین برنامه ریزی رایگان کنکور

در نهایت چه شیوه برنامه ریزی کنکور پیشنهاد می شود ؟

در صحبتی که در بخش قبلی داشتم ، امیدوارم توانسته باشم که اهمیت یک نکته را پر رنگ کنم و آن هم اینکه :

بهترین برنامه ریزی کنکور برنامه ریزی است که برای شخص شما طراحی شود و نه برنامه ای که برای یک فرد با ویژگی های متفاوت با شما طراحی شده است

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم ، آن چیزی که مشاوران کنکور به آن خیلی علاقه مند هستند و که اسم آن را برنامه ریزی حجمی و زمانی کنکور گذاشتند عملاً با در نظر نگرفتن شخصیت شما بسیار بی معنی و ناکارآمد است .

و اگر بخواهم دقیق تر بگویم ، باید اشاره کنم که برنامه ریزی را می توان بهترین برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور در نظر گرفت که نیازها ، مشکلات شخصی ، محدودیت ها و ظرفیت و اهداف هر فرد در طراحی آن در نظر گرفته شوند چون صرفاً فقط در این صورت است که می توان به موفقیت در مسیر کنکور فکر کرد و برنامه‌ های رایگان کنکور که خیلی هم جدیداً پر طرفدار شده و شما را از مسیر برنامه ریزی کنکور واقعی که شما را به هدفتان می‌رساند دور می‌کند .

علاوه بر این برای طراحی مناسب ترین برنامه برای موفقیت در کنکور باید سختی متفاوت هر درس به طور عمومی و هم برای شخص شما به همراه توانایی و ضعف های شما در هر درس هم برای برنامه ریزی در نظر گرفته شود

روشی که من برای برنامه ریزی کنکور استفاده می کنم بر اساس عوامل شخصی متعدد دانش آموز که در بالا به بخشی از آن اشاره کردم و همچنین بر مبنای بهترین متد های علمی است که توسط برترین دانشگاه های دنیا مورد استفاده است ، می باشد . 

توضیح دقیق درباره هر یک از این بخش ها و شیوه ی برنامه ریزی به شیوه کنکور تی وی ، در مطلب برنامه ریزی کنکور داده شده و پیشنهاد من به شما این است که حتماً این مطلب بسیار مهم را مطالعه کنید تا بتوانید در این مسیر به موفقیت برسید .

برنامه‌ آماده کنکور

در نهایت باید بگویم که برنامه‌ رایگان برای کنکور نه تنها یک چیز بی فایده است در کنارش یک چیز بسیار ناکارآمد است و اگر هنوز شما دارید از برنامه‌ آماده کنکور فلان رتبه برتر و فلان شخص استفاده می‌کنید دارید درصد خودتون رو هر روز در کنکور کم می‌کنید .

برنامه‌ رایگان کنکور مثل نسخه آماده‌ای است که یک پزشک به هر بیمار با مشکلات مختلف بخواهد بدهد .

سوالات متداول

از کجا می توانم یک برنامه ریزی رایگان کنکور دانلود کنم ؟

در ابتدای مطلب دو نمونه برنامه رایگان کنکور به همراه فرم pdf برنامه ریزی قرار داده ام که پیشنهاد می کنم قبل از استفاده از آنها توضیحاتی که در انتهای آن بخش دادم هم بخوانید .

آیا می توانم از یک برنامه ریزی رایگان کنکور به عنوان برنامه 0 تا 100 مسیر کنکورم استفاده کنم ؟

جواب من به این سوال منفی است و پیشنهاد می کنم به جای اینکه وقت و انرژی تان را صرف این کار کنید ، به توصیه ای که در انتهای مطلب کردم عمل بکنید تا گامی بسیار موثر برای موفقیت خود در کنکور بر دارید .

منبع :

Shaping the College Curriculum

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن