Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

تحلیل کنکور ریاضی ۱۴۰۱

زمان حدودی مطالعه : ۳ دقیقه ⏱

کنکور ریاضی داوطلبان زیادی را در هر سال به خود می‌بیند و بسیاری برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد علاقه تلاش می کنند. امسال کنکور ریاضی مانند سایر گروه‌ها در دو نوبت برگزار شد که نظرات مختلفی در مورد سختی و آسانی سوالات آن مطرح شده است. تحلیل کنکور ریاضی ۱۴۰۱ برای داوطلبان این کنکور بسیار مهم و کلیدی خواهد بود و همچنین برای آن دسته از داوطلبان که خود را آماده شرکت در کنکور ۱۴۰۲ این رشته می‌کنند هم کمک‌کننده است. در مطلب پیش‌رو در مورد این موضوع بیشتر صحبت می‌شود.

کلید کنکور ریاضی ۱۴۰۱

در ابتدای بحث تحلیل کنکور ریاضی ۱۴۰۱ باید به کلید آن اشاره کنیم. بعد از پایان کنکور بلافاصله کلیدهای مختلفی توسط بسیاری از افراد و متخصصان این امر در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که البته باید تا انتشار کلید اصلی که توسط خود سازمان سنجش منتشر می‌شود، منتظر ماند. در اختیار داشتن کلید سوالات کنکور ریاضی به داوطلبان این امکان را می‌دهد که عملکرد خود در کنکور را به طور حدودی بررسی کنند و با مشخص شدن تعداد سوالاتی که به آنها درست یا غلط جواب داده‌اند، رتبه حدودی‌شان را نیز تخمین بزنند. اگر داوطلب کنکور ۱۴۰۲ هستید و می‌خواهید سوالات کنکور ۱۴۰۱ را بررسی کنید، در اختیار داشتن کلید آن به کمک شما می‌آید. در این بخش کلید کنکور ریاضی ۱۴۰۱در دو نوبت آورده شده است که می‌توانید آن را دانلود کنید.

تحلیل کنکور ریاضی 1401 به همراه کلید سوالات

تحلیل کنکور ریاضی دی ماه ۱۴۰۱

مطابق تصمیم سازمان سنجش، کنکور از امسال در دو نوبت و تاریخ‌های تیر و دی ماه برگزار می‌شود که داوطلبان با توجه به شرایط و آمادگی خود می‌توانند در این دو نوبت شرکت کنند. همچنین با توجه به حذف تمام دروس عمومی از کنکور، بسیاری منتظر بودند که بدانند آیا سطح سوالات در درس‌های تخصصی سخت‌تر شده است یا خیر. تحلیل کنکور ریاضی ۱۴۰۱ توسط مجموعه کنکور تی وی و با استفاده از بهترین متخصصان و افراد باتجربه صورت می‌گیرد که در صورت نیاز می‌توانید از این تحلیل‌ها بهره‌مند شده و سوالات را به طور دقیق و تخصصی بررسی کنید.

دفترچه انتخاب رشته کنکور 1402

پاسخنامه کنکور ریاضی

در ادامه تحلیل کنکور ریاضی ۱۴۰۱، پاسخنامه آن نیز توسط مجموعه کنکور تی وی در اختیار شما قرار می‌گیرد. پاسخنامه کنکور به صورت تشریحی تمامی سوالات کنکور را به طور دقیق بررسی می‌کند. با داشتن پاسخنامه کامل کنکور ۱۴۰۱ می‌توان به طور تخصصی و دقیق از پاسخ صحیح سوالات باخبر شد و چرایی این پاسخ صحیح را نیز فهمید.

پاسخنامه کنکور ریاضی دی ماه 1401

کنکور ریاضی ۱۴۰۱ چطور بود

همانطور که گفته شد، به دلیل حذف دروس عمومی و همچنین حذف تمام زیرشاخه‌ها برای برقراری عدالت بیشتر در آزمون،  روند برگزاری کنکور از امسال متفاوت‌تر شده است. به همین دلیل همه منتظر بودند که ببینند با توجه به این موارد سوالات و سطح کنکور چه تغییراتی را نسبت به گذشته داشته است. در مجموع در کنکور ۱۴۰۱ در هر دو تاریخ نیز شاهد سوالات سخت و آسان بودیم و درس‌های تخصصی سوالات سخت و دشوار و همچنین معمولی را به خود دید.

تحلیل کنکور ریاضی با کنکور تی وی

با تحلیل کنکور ریاضی ۱۴۰۱، تمام سوالات مطرح‌شده در کنکور به شکل دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرند. اگر این کنکور را پشت سر گذاشته‌اید و می‌خواهید جواب سوالات را به شکل دقیق و کامل بررسی کنید، تحلیل کنکور کمک بسیاری به شما می‌کند. همچنین برای آن دسته از افراد که خود را آماده کنکور سال بعد می‌کنند، تحلیل سوالات کنکور امسال، به خصوص با توجه به تغییر روند آن نسبت به سال‌های گذشته بسیار مفید و کاربردی است. برای اطلاعات بیشتر و کسب راهنمایی‌های تکمیلی، از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان کنکور تی وی در تماس باشید.

سوالات متداول

آیا سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱ نسبت به سال پیش سخت‌تر شده بود؟

به طور کلی در سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱ هم سوالات سخت و هم معمولی به چشم می‌خورد و در مجموع سختی سوالات مشابه سال گذشته بود.

دانلود دفترچه ثبت‌ نام کنکور 1404

برای دانلود کلید و پاسخنامه کنکور ریاضی ۱۴۰۱ از چه منبعی اقدام کنیم؟

برای این منظور کنکور تی وی پاسخنامه و کلید کامل کنکورهای ریاضی در هر دو تاریخ را برای دانلود در اختیار داوطلبان قرار داده است.

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن