Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مهلت ثبت‌ نام کنکور ۱۴۰۲

زمان حدودی مطالعه : ۳ دقیقه ⏱

با توجه به برگزاری کنکور سراسری طی در دو نوبت ، هر ساله دو تاریخ مجزا برای ثبت نام در هر نوبت اعلام می شود ، اما :

هر ساله علاوه بر تاریخ اصلی ثبت نام در کنکور ، یک تاریخ ثبت نام برای افرادی که از ثبت نام اصلی جا مانده اند هم اعلام می شود

مهلت ثبت‌ نام کنکور

زمان ثبت‌ نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

به محض اعلام تاریخ ثبت نام هر کدام از نوبت های اول و دوم کنکور سراسری ، در این بخش تاریخ و شرایط جدید را به شما اعلام خواهم کرد

با توجه به اینکه بسیاری از متقاضیان موفق به ثبت‌نام در زمان تعیین شده نمی‌ شوند ، برای اینکه داوطلبان جامانده بتوانند در آزمون سراسری ثبت‌نام کنند ، فرصت مجددی به آن‌ ها داده می‌ شود .

تمدید مهلت ثبت‌ نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

سوال پر تکراری که بسیار از من پرسیده می شود این است که : آیا مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ تمدید می شود ؟
و جواب این است که :

هر ساله سازمان سنجش حدود ۲ ماه بعد از تاریخ اولیه و اصلی ثبت نام کنکور ، اقدام به اعلام تاریخ جدید برای ثبت نام جاماندگان از کنکور خواهد کرد اما از ابتدا تاریخ دقیقی برای تمدید مهلت ثبت نام کنکور مشخص نیست 

آخرین مهلت ثبت‌ نام کنکور سراسری نیز همین تاریخ خواهد بود

تمدید مهلت ثبت‌ نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

آیا مهلت ثبت‌ نام کنکور سراسری تمدید می‌ شود؟

اگر این سوال ذهن شما را درگیر کرده در پاسخ به شما باید بگویم نگران نباشید ، با توجه به اینکه هر سال تعداد زیادی از داوطلبین از کنکور جا می مانند :

سازمان سنجش هر ساله تاریخی را برای کسانی که از ثبت نام کنکور جا مانده اند ، مشخص می کند 

البته ، من همواره توصیه می کنم برای اطمینان بیشتر ،کنکوری ها ثبت نام خود را در تاریخ اصلی و اولیه اعلام شده انجام دهند تا نگرانی و استرس تاریخ جدید را نداشته باشند .

علاوه بر این، افرادی که در پر کردن فرم و وارد کردن اطلاعات تحصیلی یا شناسنامه‌ای خود اشتباهی کرده‌اند نیز می توانند از این تاریخ برای برای ویرایش اطلاعات خود استفاده کنند .

آیا مهلت ثبت‌ نام کنکور سراسری تمدید می‌شود؟

نکات کلی ثبت نام در کنکور

روال کلی ثبت نام در کنکور در مطلب ثبت نام کنکور به طور مفصل توصیح داده شده ، اما در اینجا به طور مختصر به مراحل کلی آن اشاره می کنم :

زیر گروه های کنکور ریاضی 1402

شما پس از ورود به بخش ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی و بعد انتخاب گروه آزمایشی خود ، اقدام به پرداخت هزینه و تهیه سریال ثبت‌نام خواهید کرد و پس از آن نوبت به مرحله وارد کردن اطلاعات می‌رسد .
برای افزایش سرعت کار توصیه می‌کنم که مدارک خود را از قبل آماده کنید . مدارک تحصیلی ، عکس ، مشخصات شناسنامه‌ای و … برای ثبت‌نام کنکور الزامی هستند .
پس از اتمام مرحله وارد کردن اطلاعات فردی ، تحصیلی و تایید نهایی صفحه ای که که مشاهده خواهید کرد ، صفحه کد رهگیری و شماره پرونده است که به این معناست که ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شده .

در این رابطه در مطالب دانلود مهلت ثبت‌ نام کنکور ۱۴۰۳ ، مهلت ثبت‌ نام کنکور ۱۴۰۴ و مهلت ثبت‌ نام کنکور ۱۴۰۵ نیز به طور کامل صحبت کردم .

از کد‌های فوق مراقبت کرده و در جای مطمئن آن‌ها را یادداشت کنید چرا که برای دریافت کارت ورود به جلسه ، بررسی نتیجه اولیه و نهایی کنکور به این کد ها نیاز خواهید داشت . البته مهلت مجدد تنها برای جاماندگان از کنکور اهمیت ندارد .

سوالات متداول

زمان ثبت نام در آزمون ۱۴۰۲ چه موقع است ؟

زمان ثبت نام به محض اعلام سامان سنجش در این صفحه قرار خواهد گرفت .

بهترین روش برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور چیست ؟

سازمان سنجش هر ساله اطلاعات لازم درباره زمان ثبت نام داوطلبان را از طریق سایت sanjesh.org منتشر می‌کند و ما نیز آخرین تغییرات را به اطلاع شما خواهیم رساند .

مهلت ثبت نام کنکور تجربی ۱۴۰۲ چه زمانی است ؟

ترمیم معدل برای کنکور

مهلت ثبت نام کنکور برای همه ی گروه های آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، زبان و هنر در یک تاریخ یکسان می باشد و از نظر زمان ثبت نام برای گروه های آزمایشی تفاوتی وجود ندارد .

آخرین مهلت ثبت‌ نام کنکور سراسری ، کی می باشد ؟

آخرین زمان ثبت نام ، همان زمان اعلامی در مهلت تمدید شده ی ثبت نام مجدد کنکور برای جاماندگان می باشد .

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن