Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

خرید سوالات کنکور

زمان حدودی مطالعه : 3 دقیقه ⏱

اغلب داوطلبان کنکور با این مشکل درگیر هستند که علیرغم تسلط به تست‌های کتاب درسی در پاسخدهی به سوالات کنکور چندان موفق نیستند. اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید، دلیل آن عدم آشنایی با استاندارد‌های کنکور است. سطح اغلب تست‌های مطرح شده در کتاب‌های کمک آموزشی پایین‌تر از تست‌های کنکور است. در برخی موارد، تست‌های کتاب‌ها بسیار پیچیده هستند و داوطلبان را از ادامه مطالعه منصرف می‌کنند. خرید سوالات کنکور بهترین راه برای افزایش تسلط به مطالب کتاب درسی و موفقیت در آزمون سراسری است.

خرید  و دانلود سوالات کنکور

خرید سوالات کنکور ۱۴۰۲

تغییرات اساسی ایجاد شده در آزمون ۱۴۰۲ ذهن داوطلبان را با سوالات متعددی درگیر کرده است. آیا حذف زیرگروه‌ها و دروس عمومی از آزمون امسال سبب سخت‌تر شدن سطح سوالات دروس تخصصی شده است؟ یا اینکه کاهش زمان آزمون تاثیری بر سرعت پاسخدهی به سوالات تخصصی دارد؟ حتی اگر بار‌ها به شما بگویم مطالعه عمیق کتاب درسی و برقراری ارتباط منطقی بین مباحث برای موفقیت در آزمون سراسری کافی است، تاثیر چندانی در کاهش اضطراب شما ندارد.

اگر از نزدیک با سطح سوالات کنکور آشنا شوید و بدانید میزان آمادگی شما برای پاسخدهی به آن‌ها چقدر است، می‌توانید بر استرس خود غلبه کنید. علاوه بر این، بررسی تست‌های آزمون سراسری تنها راه برای اختصاص زمان مناسب به مطالعه هر مبحث است. بحث کنکور دی ماه هنوز داغ است. اما داوطلبانی می‌توانند در این مسابقه نفس‌گیر موفق باشند که اهمیت وقت خود را بدانند. به‌جای گوش دادن به صحبت داوطلبان و تغییر مسیر برنامه، نگاهی به سوالات کنکور بیندازید.

ترمیم معدل برای کنکور

خرید سوالات کنکور برای داوطلبان سال دوازدهم، پشت کنکوری‌ها و افرادی که قصد دارند برای امتحان شانس مجدد خود در کنکور نظام جدید شرکت کنند، مفید خواهد بود. زیرا از سال ۱۴۰۲ کتاب‌های نظام جدید ملاک اصلی طراحان سوال برای انتخاب تست‌ها هستند.

خرید سوالات کنکور تجربی

کنکور تجربی پرمتقاضی و شلوغ‌ترین گروه آزمایشی در آزمون امسال و سال‌های گذشته بوده است. اغلب داوطلبان این گروه علاقه دارند در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و رشته‌های پیراپزشکی قبول شوند. رقابت شدید بین داوطلبان این گروه استفاده از ابزاری مناسب برای موفقیت را ضروری می‌کند. حتما بار‌ها از خود پرسیده‌اید مهم‌ترین ابزار تضمین‌کننده موفقیت در کنکور چیست؟

شاید تصور کنید خرید انواع مختلف کتاب‌های تست، شرکت در کلاس‌های اساتید مجرب، آزمون‌های آزمایشی و موارد مشابه تنها راه است. شاید این موارد در موفقیت شما موثر باشند، اما راه ساده‌تری وجود دارد. شبیه‌سازی آزمون سراسری با استفاده از سوالات استاندارد بهترین راه برای موفقیت است. داوطلبان گروه تجربی نیز با خرید سوالات کنکور تجربی می‌توانند از رقبای خود سبقت بگیرند. در پاسخنامه‌ها روشی ساده برای حل تست‌ها در کوتاه‌ترین زمان وجود دارد.

خرید سوالات کنکور انسانی

داوطلبان انسانی به دلیل حجم بالای کتاب و مطالب حفظی در تثبیت مباحث در ذهن خود با مشکل جدی مواجه هستند. تکرار و مرور دوره‌ای روشی مفید برای ذخیره اطلاعات در جافظه بلند مدت است. اما راهی وجود دارد که مطمئن شوید تمام مطالب را به خاطر سپرده‌اید یا در درک کدام مبحث مشکل دارید؟ بله، حل تست‌های کنکور می‌تواند شما را به این هدف برساند. به‌جای پرداخت هزینه برای خرید کتاب‌های تست با خرید سوالات کنکور انسانی علاه بر صرفه‌جویی اقتصادی، به استانداردترین سوالات و بهترین روش حل آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

دروس کنکور زبان 1402
خرید سوالات کنکور 2

خرید سوالات کنکور ریاضی

داوطلبان گروه ریاضی باید تعداد فراوانی فرمول را به خاطر بسپارند. فرمول‌ها تنها به درس ریاضی محدود نمی‌شوند. برای حل مسائل شیمی و فیزیک نیز به این فرمول‌ها نیاز دارید. مسئله مهم این است که در بتوانید این فرمول‌ها را در جلسه کنکور به خاطر بیاورید و بهترین روش را برای حل تست‌ها استفاده کنید. شاید تعجب کنید، اما با حل سوالات کنکور ریاضی سال‌های قبل می‌توانید به فرمول‌های ساده و کاربردی برای پاسخدهی به تست‌های کنکور دست پیدا کنید.

خرید سوالات کنکور دی و تیر ماه

کنکوری که در آخرین روز‌های دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، آخرین مرحله از آزمون سراسری در سال‌های اخیر است. با توجه به تغییرات آزمون امسال تنها با مطالعه این سوالات می‌توانید با نحوه برگزاری کنکور تیر آشنا شوید. توصیه من به همه شما این است که خرید و بررسی سوالات آزمون دی و تیر ۱۴۰۲ را در اولویت قرار دهید.

فروش سوالات کنکور

استفاده از فرمول‌ها و جزوه‌هایی که دبیران در کلاس درس به شما یاد می‌دهند برای درک ابتدایی مفاهیم اهمیت بالایی دارد. اما طولانی بودن این فرمول‌ها سبب شده برای پاسخ به سوالات کنکور در کمتر از یک دقیقه مناسب نباشند. علاوه بر این، در دروس حفظی نیز ریزه‌کاری‌هایی وجود دارد که بدون توجه به آن‌ها در کنکور موفق نمی‌شوید. خرید و حل سوالات کنکور فرصت مناسبی برای شناخت سبک کنکور و موفقیت شما فراهم می‌کند.

خرید سوالات کنکور 4

خرید سوالاتکنکور برای تمام داوطلبان ضروری است. برخی متقاضیان تصور می‌کنند با خرید انواع کتاب‌های تست می‌توانند در کنکور موفق شوند. این تصور اشتباه است. بدون بررسی سوالات کنکور در جلسه آزمون متوجه تفاوت‌های اساسی بین تست‌های کتاب‌های مختلف با استاندارد کنکور می‌شوید. اما فرصتی برای جبران وجود ندارد. به‌جای پرداخت هزینه اضافی، از منبعی مناسب استفاده کنید. خرید و دانلود تست‌های کنکوری مهم‌ترین ابزار برای موفقیت شما است.

شرکت در کنکور سراسری با دیپلم کاردانش و فنی حرفه ای

سوالات متداول

چرا خرید تست‌های کنکور ضروری است؟

مفهومی شدن تست‌های کنکور و استفاده از استاندارد خاص در طرح این سوالات دو دلیل اصلی برای خرید سوالات این آزمون است.

نحوه مطالعه سوالات کنکور چگونه است؟

تمام سوالات را با دقت بخوانید. نکات و فرمول‌های آن را یادداشت کنید. با مرور این نکات و استفاده از آن‌ها در حل تست‌ها در افزایش سراعت تست زنی و تسلط به مفاهیم کتاب‌ها موفق خواهید بود.

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن