Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

روش‌هایی مثل برنامه ریزی کنکور حجمی و برنامه ریزی کنکور زمانی شما را با شکست مواجه کرده است ، مخاطب دوره برنامه ریزی کنکور ما شما هستید .

دانلود برنامه ریزی کنکور

زمان حدودی مطالعه : 4 دقیقه ⏱

احتمالاً به این فکر افتاده باشید برای کنکور خود سراغ استفاده از برنامه های آماده برای استفاده یا الگو گیری برای طراحی برنامه درسی کنکوری بروید .
در این مطلب دو نمونه برنامه رایگان و فرم برنامه ریزی pdf برای دانلود قرار دادم که توصیه می کنم حتماً توضیحات آنها در همان بخش را هم بخوانید .

دانلود برنامه ریزی کنکوری برای تمام رشته ها

برای راحت تر بودن دسترسی شما برای دانلود برنامه ها در این بخش دو نمونه برنامه قرار دادم و همچنین اگر قصد الگو گیری از این سبک را داشته باشید ، من توضیح هر شیوه برنامه ریزی را هم گفته ام که خیالتان راحت باشد .

دانلود برنامه ریزی زمانی کنکور

در برنامه ریزی زمانی ، مقدار ساعت مشخصی برای هر درس معین می شود ، و شما باید طبق میزان ساعتی که مشاور کنکور شما تعیین کرده است آن فصل ها را مطالعه کنید .
توضیحات کامل به همراه مثال درباره ی برنامه زمانی را می توانید در مطلب برنامه ریزی زمانی کنکور بخوانید .

عکس پایین یک نمونه برنامه درسی زمانی کنکور است :

دانلود برنامه ریزی زمانی کنکور

نمونه برنامه ریزی حجمی کنکور

برنامه ریزی حجمی کنکور یک مدل روش برنامه ریزی است که بر اساس آن مشاورتان برای یک درس بر اساس تعداد فصل ها یا صفحات کتاب ، حجمی برای مطالعه مشخص می کند و بر طبق آن شما باید در انتهای زمان تعیین شده ( مثلاً پایان هفته ) مطالب را خوانده باشید .

اگر به این روش برنامه ریزی علاقه دارید می توانید توضیحات کامل درباره ی برنامه حجمی را در مطلب برنامه ریزی حجمی کنکور بخوانید .

برنامه ریزی کنکور تجربی 1404

عکس پایین یک نمونه از برنامه درسی حجمی کنکور است :

دانلود برنامه ریزی حجمی کنکور

در اینجا لازم است اشاره کنم که :

هیچ کدام از دو سبک های برنامه ریزی گفته شده مورد تایید من نیستند و شما هم اگر می خواهید در کنکور موفق شوید پیشنهاد می کنم سراغ این سبک های برنامه ریزی نروید

در انتهای این مطلب سبک مورد تایید من که بهترین روش برنامه ریزی درسی است را به شما معرفی می کنم

دانلود جدول برنامه ریزی کنکور

در قسمت پایین نمونه ای خام از جدول برنامه ریزی کنکور قرار داده ام که می توانید آن را دانلود کنید و از آن به عنوان فرم جدول برنامه ریزی روزانه و جدول برنامه ریزی هفتگی استفاده کنید

فایل زیر ، جدول برنامه ریزی رایگان کنکور pdf است که می‌توانید پرینت بگیرید و از آن استفاده کنید ، برای دانلود برنامه ریزی کنکور کافی است روی آن کلیک کنید .

دانلود فرم برنامه ریزی کنکور

اما آیا به طور کلی استفاده از برنامه ریزی رایگان کنکوری پیشنهاد می شود ؟

استفاده کردن با نکردن از این سبک برنامه های رایگانِ آماده به تمایل شما برای موفقیت در کنکور بر می گردد :

اگر واقعاً قصد استفاده از یک برنامه ای که به طور آماده برای دانلود قرار داده شده و هزاران نفر از آنها قصد استفاده دارند ، دارید ، باید به شما این حقیقت را بگویم که را را اشتباه آمده اید 

اما چرا ؟

اگر شما از برنامه ای استفاده کنید که بر اساس سطح تحصیلی شما ، نقاط ضعف و قوت در هر درس ، و اهداف و نیاز های شما در هر درس نباشد ، حتی اگر این برنامه ی آماده ، برنامه یک رتبه برتر هم باشد ، در بهترین حالت باعث شما رتبه ای 5 رقمی بدست آورید .

پس پیشنهاد من چیست ؟

بر اساس جدیدترین و علمی ترین متد برنامه ریزی که در بهترین دانشگاه های دنیا استفاده می شود :

بهترین برنامه ریزی کنکور ، برنامه ریزی است که برای خود شخص شما طراحی شود و نه برنامه ای که برای یک فرد با ویژگی های متفاوت با شما طراحی شده باشد

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم ، آن چیزی که مشاوران کنکور به آن خیلی علاقه مند هستند و که اسم آن را برنامه ریزی حجمی و زمانی کنکور گذاشتند عملاً با در نظر نگرفتن شخصیت شما بسیار بی معنی و ناکارآمد است .

کارنامه کنکور 1404

همچنین باید اشاره کنم که برنامه ریزی را می توان بهترین برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور در نظر گرفت که نیازها ، مشکلات شخصی ، محدودیت ها و ظرفیت و اهداف هر فرد در طراحی آن در نظر گرفته شوند چرا که فقط در این حالت است که می توان به موفقیت در مسیر کنکور فکر کرد .

از شما می خواهم گول تبلیغات استفاده از برنامه ریزی های از پیش آماده شده ی کنکور را نخورید !
ای برنامه ها را بر عکس شما را از مسیر درست رسیدن به موفقیت در کنکور کیلومتر ها دور تر می کند !!!

در این حالت است که پس از یک سال تلاش و گشتن بین این برنامه های آماده به خود نخواهید گفت :

اگر از همان ابتدا که به دنبال دانلود برنامه ریزی کنکور رتبه برتر های کنکور بودم ، به شیوه ی گفته شده ( که در پایان این مطلب توضیح خواهم داد ) عمل می کردم ، می توانستم با برنامه ی منحصر به فرد خودم که هیچ شباهتی هم به برنامه بقیه افراد نداشت ، به رتبه ی خوبی دست پیدا کنم و به هدفم در کنکور برسم .

دانلود بهترین برنامه کنکور

در نهایت چه شیوه برنامه ریزی کنکور پیشنهاد می شود ؟

در صحبتی که در بخش قبلی داشتم ، امیدوارم توانسته باشم که اهمیت یک نکته را پر رنگ کنم و آن هم اینکه :

بهترین برنامه ریزی کنکور برنامه ریزی است که برای شخص شما طراحی شود و نه برنامه ای که برای یک فرد با ویژگی های متفاوت با شما طراحی شده است

برنامه ریزی را می توان بهترین برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور در نظر گرفت که نیازها ، مشکلات شخصی ، محدودیت ها و ظرفیت و اهداف هر فرد در طراحی آن در نظر گرفته شوند چون صرفاً فقط در این صورت است که می توان به

روشی که من برای برنامه ریزی کنکور استفاده می کنم بر اساس عوامل شخصی متعدد دانش آموز که در بالا به بخشی از آن اشاره کردم و همچنین بر مبنای بهترین متد های علمی است که توسط برترین دانشگاه های دنیا مورد استفاده است ، می باشد . 

توضیح دقیق درباره هر یک از این بخش ها و شیوه ی برنامه ریزی به شیوه کنکور تی وی ، در مطلب برنامه ریزی کنکور داده شده و پیشنهاد من به شما این است که حتماً این مطلب بسیار مهم را مطالعه کنید تا بتوانید در این مسیر به موفقیت برسید .

رتبه‌ های برتر کنکور 1401

در نهایت باید بگویم که برنامه‌ رایگان برای کنکور نه تنها یک چیز بی فایده است در کنارش یک چیز بسیار ناکارآمد است و اگر هنوز شما دارید از برنامه‌ آماده کنکور فلان رتبه برتر و فلان شخص استفاده می‌کنید دارید درصد خودتون رو هر روز در کنکور کم می‌کنید .

سوالات متداول

از کجا می تونم یک نمونه برنامه ریزی کنکور دانلود کنم ؟

در ابتدای مطلب دو نمونه برنامه برنامه ریزی رایگان را به طور نمونه قرار دادم که در استفاده از آنها توصیه می کنم حتماً بقیه توضیحات این مطلب را هم بخوانید .

شیوه ی درست استفاده از برنامه های آماده چیست ؟

درباره استفاده از برنامه های آماده توضیحات بسیار مفصلی در بخش های پایانی مطلب دادم که پیشنهاد می کنم برای موفقیت خود در کنکور چند دقیقه ای وقت بگذارید و حتماً آن ها را مطالعه کنید .
قطعاً پس از آن از خودتان ممنون خواهید شد .

منبع :

journals.sagepub.com

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن