Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

تحلیل کنکور تجربی ۱۴۰۱

زمان حدودی مطالعه : ۴ دقیقه ⏱

کنکور تجربی اکنون پرداوطلب‌ترین کنکوری است که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود. پس از پایان کنکور افراد دوست دارند که بدانند کدام سوالات را به طور صحیح پاسخ داده‌اند و به کدام سوالات نیز پاسخ اشتباهی داده‌اند. تحلیل کنکور تجربی ۱۴۰۱ هم برای داوطلبانی که در این کنکور حضور داشته‌اند و قصد بررسی دقیق سوالات را دارند و هم برای کسانی که می‌خواهند در کنکور ۱۴۰۲ شرکت کنند بسیار کاربردی و کمک‌کننده است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌شود حتما به طور دقیق سوالات این کنکور را بررسی کنید.

کلید کنکور تجربی ۱۴۰۱

بعد از حضور در جلسه کنکور، دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به سختی و آسانی سوالات کنکور وجود دارد. در این حالت افرادی که خارج از داوطلبان شرکت‌کننده بودند می‌توانند نظر مناسب‌تری را در این زمینه ارائه ‌کنند. معمولا بلافاصله پس از پایان جلسه کنکور، افرادی اقدام به ارائه کلید کنکور می‌کنند که البته مطابق با نظر شخصی خودشان است. تا زمانی که سازمان سنجش کلید رسمی و مشخص سوالات را اعلام کند بحث‌ها و بررسی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز بسیاری بر سر برخی سوالات و جواب صحیح آن‌ها بحث دارند. این موضوع برای تمامی کنکورها در همه سال‌ها وجود داشته است.

برای بررسی دقیق و تحلیل کنکور تجربی ۱۴۰۱ به کلید آن نیاز است. به همین دلیل در این بخش کلید سوالات کنکور تیر ماه و همچنین دی ماه تجربی آورده شده است که می‌توانید از آن استفاده کرده و پاسخ صحیح سوالات را بررسی کنید.

روش مطالعه فیزیک تجربی کنکور

تحلیل دقیق سوالات ریاضی کنکور تجربی ۱۴۰۱

با توجه به حذف دروس عمومی از کنکورها با تصمیم سازمان سنجش، اکنون تمرکز بیشتری روی سوالات تخصصی وجود دارد و ممکن است این سوال نیز به وجود بیاید که آیا سوالات با توجه به کمتر شدن منابع سخت‌تر شده‌اند یا خیر. یکی از دروس کنکور تجربی که می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد، درس ریاضی است که افراد زیادی از آن عبور می‌کنند.

با تحلیل دقیق سوالات این کنکور می‌توانید پاسخ صحیح و منطقی سوالات را دریافت کنید و همچنین خود را آماده کنکورهای سال آینده کنید. به طور کلی در کنکور تجربی ۱۴۰۱، نظر بسیاری از متخصصان سختی زیاد سوالات را نشان می‌دهد که باعث شد بسیاری از داوطلبان از جواب دادن به سوالات خودداری کنند. اما برای بررسی دقیق و تحلیل کنکور تجربی ۱۴۰۱ این امکان را دارید که با کنکور تی وی همراه باشید و بهترین تحلیل سوالات ریاضی این کنکور را در اختیار داشته باشید.

تحلیل کنکور تجربی 1401

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی دی ماه ۱۴۰۱

همانطور که می‌دانید، کنکور طی تصمیم سازمان سنجش در هر سال در دو نوبت برگزار می‌شود. کنکور ۱۴۰۱ نیز در تیر ماه و دی ماه برگزار شد و داوطلبان در این دو زمان به رقابت با هم پرداختند. کنکور تجربی ۱۴۰۱ در دی ماه که به تازگی به پایان رسیده است، نظرات متفاوتی را به خود دیده است. داوطلبان این کنکور ممکن است بخواهند سوالات کنکور را بار دیگر مرور کرده و همچنین با در اختیار داشتن پاسخنامه آن به بررسی شرایط خود بپردازند. همچنین امکان تخمین رتبه در چنین حالتی نیز برای آن‌ها وجود دارد. به همین دلیل داشتن سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی در سال ۱۴۰۱ کمک‌کننده است. در اینجا می‌توانید این پاسخنامه و سوالات را به راحتی دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

بهترین اساتید ریاضی کنکور
تحلیل سوالات کنکور تجربی 1401 دی ماه

تحلیل زیست کنکور تجربی ۱۴۰۱

درس زیست، درس اصلی کنکور تجربی به شمار می‌رود و باید رقابت را اصلی بین داوطلبان را در این درس دانست. اما آیا سوالات این درس در کنکور تجربی ۱۴۰۱ سخت‌تر شده است؟ تحلیل کنکور تجربی ۱۴۰۱ نشان داده است که سطح سوالات عادی و معمولی بوده است و در واقع شامل سوالات آسانی بوده که امکان پاسخ دادن آن برای همه وجود داشته و سوالات سخت و تخصصی‌تری نیز در آن به چشم خورده است. ۴۵ سوال این درس توسط مجموعه کنکور تی وی به طور دقیق تحلیل شده‌اند که در صورت نیاز می‌توانید از این تحلیل دقیق استفاده کرده و به سوالات تسلط بیشتری پیدا کنید. گفتنی است بر خلاف سال‌های گذشته تنها یک سوال از تصاویر طرح شده بود. با توجه به این موارد باید بررسی کنید و ببینید آیا عملکرد خوبی در این مجموعه سوالات داشته‌اید یا خیر.

تحلیل شیمی کنکور تجربی ۱۴۰۱

درس شیمی نیز یکی از درس‌های پرچالش و تخصصی کنکور تجربی است که معمولا سوالات جذاب و جالبی در آن مطرح می‌شوند. طبق بررسی‌های صورت گرفته، سوالات شیمی بیشتر به سمت مفهومی‌تر شدن رفته‌اند و دیگر خبری از موارد حفظی در کتاب نیست. همچنین احتمالا این روند در سال‌های آینده نیز تکرار شود و سوالات شیمی کاملا به شکل مفهومی در کنکور مطرح شوند. برای پاسخ به سوالات مفهومی باید تسلط کافی به مفاهیم و نکات مختلف مباحث درسی در بخش‌های گوناگون آن داشته باشید که این مورد برای داوطلبان سال‌های آینده باید مورد توجه قرار بگیرد.

بررسی سوالات کنکور تجربی 1401

در اینجا نگاهی به تحلیل کنکور تجربی ۱۴۰۱ انداخته شد. با توجه به تغییراتی که سازمان سنجش در برگزاری کنکور و همچنین منابع آن اعمال کرده است، بسیاری از افراد تمایل دارند که سطح و چگونگی سوالات این کنکور را بسنجند. تحلیل کنکور تجربی در سال اخیر برای این دسته از افراد و همچنین کسانی که این کنکور را پشت سر گذاشته‌اند بسیار مفید خواهد بود. اگر برای کنکور سال آینده نیز آماده می‌شوید، تحلیل سوالات آخرین کنکور قطعا کمک زیادی به شما می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان کنکور تی وی در تماس باشید.

بهترین منابع کنکور هنر 1402

سوالات متداول

چرا تحلیل سوالات کنکور تجربی مهم است؟

با تحلیل سوالات کنکور تجربی می‌توان به میزان سختی، آسانی، حفظی یا مفهومی بودن سوالات پی برد.

آیا کنکور تجربی سال ۱۴۰۱ سخت بوده است؟

با نگاهی به سوالات دروس تخصصی این کنکور و نظر متخصصان این حوزه باید گفت که درس ریاضی این کنکور سوالات سطح متوسطی داشتند و در درس شیمی و زیست نیز شاهد طرح سوالات مفهومی بوده‌ایم.

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن