Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

تحلیل کنکور هنر ۱۴۰۱

زمان حدودی مطالعه : ۳ دقیقه ⏱

یکی از کنکورهایی که علاقه‌مندان زیادی در آن شرکت می‌کنند، کنکور هنر است. کنکور هنر در دسته کنکورهای شناور قرار دارد و این بدان معنا است که علاقه‌مندان در کنار رشته اصلی خود، می‌توانند در این کنکور نیز شرکت کنند. سوالات کنکور هنر همواره یکی از چالش‌ها و دغدغه ذهنی داوطلبان این کنکور است. این مورد به خصوص برای کسانی که به رشته‌های هنری علاقه‌مند بوده، اما در رشته‌های دیگری مشغول به تحصیل هستند مهم است. تحلیل کنکور هنر ۱۴۰۱ برای این دسته از افراد و کسانی که برای کنکور هنر آماده رقابت می‌شوند، بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

تحلیل کنکور هنر 1401

کلید کنکور هنر ۱۴۰۱

بعد از اینکه کنکور به پایان می‌رسد، افراد علاقه دارند که پاسخ سوالات ۱۴۰۱ را در اختیار داشته باشند و با بررسی عملکرد خود، رتبه حدودی‌شان را تخمین بزنند. کلید کنکور توسط سازمان سنجش بعد از مدتی از آزمون روی سایت قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با بررسی سوالات و پاسخ‌های صحیح و غلط خود، رتبه حدودی‌شان را حدس بزنند. به همین دلیل در این بخش کلید کامل و صحیحی از سوالات کنکور هنر ۱۴۰۱ قرار داده شده است.

تحلیل کنکور هنر دی ماه ۱۴۰۱

کنکور هنر طبق تصمیم سازمان سنجش مانند کنکورهای دیگر از امسال در دو نوبت، در تاریخ‌های تیر و دی برگزار شد. هنر یکی از رشته‌های شناور کنکور است و افراد زیادی نیز وجود دارند که به دلیل علاقه شخصی‌شان به رشته‌های هنری و ادامه تحصیل در آن، با وجود تحصیل در رشته‌های دیگر، برای رسیدن به هدف خود در این رشته‌ها در کنکور هنر شرکت می‌کنند. اما با توجه به مواردی همچون مشخص نبودن دقیق منابع کنکور هنر، همواره این بحث وجود دارد که چگونه باید دروس هنر را مطالعه کرد. تحلیل کنکور هنر ۱۴۰۱ این امکان را به داوطلبان می‌دهد که از این موارد به خوبی مطلع شوند.

دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402
تحلیل کنکور هنر دی ماه 1401

تحلیل سوالات اختصاصی و عمومی کنکور هنر

از امسال سازمان سنجش تصمیم گرفت که دروس عمومی را از کنکورها حذف کرده و داوطلبان تنها به سوالات دروس تخصصی خود پاسخ می‌دهند. از این رو دیگر خبری از سوالات عمومی در کنکور نخواهد بود و این ممکن است در روند طراحی سوالات تخصصی نیز تاثیرگذار باشد.

درک عمومی هنر یکی از درس‌هایی است که تمامی شرکت‌کنندگان در کنکور هنر با توجه به حذف زیرگروه‌ها باید به آن پاسخ دهند. طبق بررسی‌ها و ادعای داوطلبان این درس درجه سختی بالاتری را نسبت به سال‌های گذشته داشته است. درک عمومی ریاضی فیزیک نیز شامل سوالات آسان و بسیار سخت بوده است. برای تحلیل کامل کنکور هنر می‌توانید از مجموعه تخصصی کنکور تی وی کمک بگیرید.

سوالات کنکور هنر ۱۴۰۱ با جواب

داوطلبانی که در کنکور هنر ۱۴۰۱ شرکت کرده‌اند و همچنین کسانی که خود را آماده کنکور هنر سال بعد می‌کنند، می‌توانند سوالات این کنکور را همراه با جواب‌های تشریحی و دقیق برای بررسی بیشتر از این طریق دانلود کنند. تحلیل کنکور هنر ۱۴۰۱ با توجه به سختی برخی از سوالات و همچنین تغییر رویه طراحی سوالات، بسیار کلیدی و مهم خواهد بود.

تحلیل سوالات اختصاصی و عمومی کنکور هنر

کنکور هنر در دو نوبت تیر ماه و دی ماه در سال ۱۴۰۱ برگزار شد و داوطلبان با یکدیگر به رقابت پرداختند. امسال دروس عمومی از تمامی کنکورها حذف شده و همچنین زیرگروه‌ها نیز دیگر در کنکور جایی نداشتند. به همین دلیل تحلیل کنکور هنر ۱۴۰۱ برای خود داوطلبان شرکت‌کننده و البته داوطلبان پشت کنکوری نقش بسیار مهمی خواهد داشت. مجموعه کنکور تی وی به صورت تخصصی تحلیل درست و جامعی از تمام سوالات کنکور هنر را ارائه می‌کند که در صورت نیاز امکان استفاده از این تحلیل و بررسی‌ها برای داوطلبان فراهم شده است.

دانلود دفترچه ثبت‌ نام کنکور 1404

سوالات متداول

تحلیل کنکور هنر ۱۴۰۱ به چه دلیل اهمیت دارد؟

برای بررسی سوالاتی که داوطلبان به آن پاسخ داده و دلیل درست بودن گزینه‌ها، تحلیل کنکور هنر به صورت تخصصی، دید بسیار خوبی را به داوطلبان این کنکور و سایر داوطلبان برای سال آینده می‌دهد.

آیا کنکور هنر نسبت به سال گذشته سخت‌تر شده بود؟

در برخی از دروس به گفته داوطلبان و بررسی‌ های کارشناسان، درجه سختی سوالات کنکور هنر بالا رفته است؛ البته در بخش‌هایی نیز سوالات آسان‌تر طرح شده‌اند.

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن