Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

رزرو مشاور کنکور زبان

مشاور کنکور زبان 1

"( الزامی )" indicates required fields

رشته

هزینه هر جلسه 1 ساعته : 580 هزار تومان

کنکور زبان برای علاقه‌مندان به زبان‌های خارجی و افراد متخصص در این حوزه، پلی است که می‌تواند آن‌ها را به سمت مسیری موفقیت‌آمیز هدایت کند. اما معمولا به دلیل مواردی همچون مشخص نبودن سوالات و منابع دقیق آن‌ها، چالش‌هایی در مسیر مطالعه این کنکور وجود دارد. با توجه به اینکه کنکور زبان از کنکورهای شناور به شمار می‌رود، داوطلبان می‌توانند در کنار کنکور اصلی در این کنکور هم شرکت کنند و از این رو امکان شرکت افراد بیشتری نیز فراهم شده است. اما برای اطلاع دقیق از نحوه طرح سوالات کنکور و چگونگی مطالعه و موارد دیگر، مشاور کنکور زبان نقش مهمی را ایفا می‌کند. در ادامه در خصوص این مورد مهم بیشتر صحبت می‌شود.

مشاور کنکور زبان 1402

یکی از کنکورهایی که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود و همچنین افراد بسیاری نیز در آن ثبت‌نام می‌کنند، کنکور زبان، به زبان‌های مختلف است. این کنکور در دسته رشته‌های شناور قرار دارد؛ به این معنی که داوطلبان می‌توانند در کنار رشته اصلی، در این کنکور نیز شرکت کنند. این کنکور برای افرادی که تخصص و تسلط خوبی روی زبان خاصی دارند و می‌خواهند در آن زبان به ادامه تحصیل پرداخته و در نهایت به درآمد خوبی نیز از طریق آن دست پیدا کنند، بسیار مهم است. زیرا می‌تواند راه رسیدن به خواسته افراد را هموارتر کند.

اما کنکور زیان را یکی از سخت‌ترین کنکورها می‌دانند و دلیل آن نیز سوالاتی است که معمولا منبع و مرجع مشخصی ندارند. البته سازمان سنجش همواره منابع مطالعاتی مشخصی را پیش از کنکور زبان اعلام می‌کند؛ اما طراحان برای طرح سوالات از بخش‌های مختلف این امکان را دارند که از منابع متعددی استفاده کنند. بنابراین مراجعه به مشاور کنکور زبان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نکات مهم می‌تواند در موفقیت داوطلب نقش مهمی را ایفا کند.

همچنین گفتنی است که تمام زیرشاخه‌ها به تصمیم سازمان سنجش از کنکور حذف شده و همه داوطلبان در کنکور زبان مشخص، به سوالات یکسانی پاسخ خواهند داد. به دلیل اهمیت این کنکور و موارد و نکات پنهانی که در آن وجود دارد، اگر قصد شرکت در کنکور 1402 زبان را دارید، همین حالا بهترین مشاور را انتخاب کنید.

بهترین مشاور کنکور زبان 1402

مشاور کنکور زبان رایگان

مجموعه تخصصی و حرفه‌ای کنکور تی وی با در اختیار داشتن تیمی مجرب و متخصص، بهترین محل برای مراجعه به منظور دریافت مشاوره در خصوص کنکور زبان است. همچنین در ابتدا شما این امکان را دارید که از مشاوره رایگان این مرکز بهره‌مند شوید و در صورت ادامه همکاری و رضایت، از خدمات دیگر این مجموعه هم استفاده کنید. اگر خدمات دیگری نیز همچون آموزش‌های مربوطه را از مجموعه کنکور تی وی دریافت کنید، امکان مشاوره رایگان را نیز در اختیار خواهید داشت.

مشاور کنکور زبان در تهران

اگر در شهر تهران و بخش‌های مختلف استان تهران نیاز به مشاور کنکور زبان برای شرکت در کنکور را دارید، روی مجموعه کنکور تی وی حساب ویژه‌ای باز کنید. این مجموعه باتجربه و تخصصی با در اختیار داشتن مشاورانی کاملا آگاه و مسلط به بخش‌ها و نکات مهم کنکور، بهترین مرکز برای دریافت مشاوره‌های مربوطه است. به کمک مشاوران کنکور تی وی، بهترین برنامه‌ریزی را برای آغاز مطالعات خود داشته باشید و همچنین در ادامه راه نیز با شناخت منابع مطالعاتی مناسب و شناخت روش مطالعه مناسب خودتان، بهترین نتیجه را از کنکور بگیرید. کنکور زبان به خصوص برای زبان‌های به غیر از انگلیسی، نیاز به تسلط کامل و آشنایی با چگونگی مطالعه و تست‌زنی دارد که تمامی این موارد توسط مشاوران برتر کنکور تی وی به داوطلبان منتقل خواهد شد.

مشاوران کنکور زبان کنکور تی وی

بهترین مشاوران کنکور زبان های خارجی

کنکور زبان‌های خارجه برای زبان‌هایی مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی، ژاپنی و… برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان در آن هر کدام هدف خاصی را مد نظر دارند. برخی تمایل دارند به مترجمی زبان مربوطه پرداخته و برخی دیگر می‌خواهند به تدریس و آموزش زبان مشغول شوند. اما برای رسیدن به هر کدام از این موارد باید ابتدا از کنکور زبان عبور کنید. مشاوران برتر کنکور تی وی در طول مسیر کنکور، به شما تمام نکات مهم و کلیدی را برای موفقیت در این آزمون منتقل می‌کنند و با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی دستیابی به موفقیت و رسیدن به هدف در ذهن مخاطب، غیرممکن نخواهد بود.

مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور زبان

تفاوتی ندارد که شما قصد شرکت در کنکور کدام زبان را داشته باشید؛ در حقیقت تعداد افراد شرکت‌کننده در رشته شما نیز اهمیت ندارد. چرا که هر چه تعداد کمتر باشد، ظرفیت پذیرش نیز برای دانشگاه‌های برتر کمتر خواهد بود. آن چیزی که اهمیت دارد، تسلط داوطلب روی مطالب و نحوه مطالعه و تست‌زنی او است. این موارد در کنار برنامه‌ریزی اصولی و منعطف باعث می‌شوند نتیجه نهایی کاملا راضی‌کننده باشد. با کمک مشاوران برتر و باتجربه کنکور تی وی، رسیدن به این سطح از آمادگی و آگاهی ممکن است.

خدمات مشاوره و برنامه ریزی کنکور تی وی

کنکور زبان یکی از پرچالش‌ترین و پیچیده‌ترین کنکورهایی است که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود. برای آمادگی به منظور شرکت در این کنکور نیاز دارید که روش خاصی برای مطالعه و برنامه‌ریزی داشته باشید. این روش توسط مشاوران و برنامه‌ریزان کنکور تی وی مطابق با شرایط و وضعیت فرد، در اختیار او قرار می‌گیرد. برای بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای کنکور تی وی و ارتباط با مشاور کنکور زبان، از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب سایت کنکور تی وی با کارشناسان تماس حاصل کنید.

سوالات متداول

چرا برای شرکت در کنکور زبان به مشاور نیاز دارم؟

به دلیل اینکه کنکور زبان یکی از سخت‌ ترین آزمون‌ های سراسری است و منابع مشخصی برای آن تعریف نشده است، نیاز به راهنمایی که منابع مناسب را بشناسد و برنامه‌ ای دقیق به شما ارائه دهد، اهمیت دارد.

مشاور کنکور زبان چه کمکی به من می کند؟

برنامه‌ ریزی کنکور ، آموزش نحوه مطالعه درست، ارائه نکاتی درباره تست‌ زنی، کمک به انتخاب منابع مناسب و مشاوره انگیزشی بخشی از فعالیت‌ های اصلی مشاور کنکور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن