Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

تحلیل کنکور انسانی ۱۴۰۱

زمان حدودی مطالعه : ۴ دقیقه ⏱

کنکور انسانی یکی از کنکورهایی است که علاقه‌مندان زیادی در آن شرکت کرده و برای رسیدن به دانشگاه‌ های معتبر با سایر داوطلبان به رقابت می‌پردازند. مطابق با آخرین تصمیمات سازمان سنجش، کنکورها در هر سال در دو نوبت مختلف برگزار می‌شوند و امسال نیز کنکور انسانی در دو تاریخ مختلف برگزار شد. پس از آزمون‌ها داوطلبان و افرادی که به بررسی سوالات کنکور می‌پردازند، به دنبال کلید سوالات و همچنین تحلیل آن‌ها هستند. همچنین کسانی که برای شرکت در کنکور سال آینده تلاش می‌کنند، تحلیل کنکور انسانی ۱۴۰۱ را به عنوان منبعی مناسب به شمار می‌آورند. در این مطلب در خصوص تحلیل و کلید سوالات کنکور بیشتر صحبت خواهد شد.

تحلیل کنکور انسانی 1401

کلید کنکور انسانی ۱۴۰۱

بلافاصله پس از کنکور، با ارائه فایل سوالات کنکور، بسیاری از گروه‌ها و افراد کلیدهایی را برای پاسخ سوالات کنکور ارائه می‌کنند. البته تا زمانی که سازمان سنجش کلید اصلی سوالات را در اختیار داوطلبان قرار نداده است نمی‌توان به طور کامل به این کلیدها اعتماد کرد. همچنین لازم به ذکر است پس از این که سازمان سنجش کلیدهای آزمون را منتشر می‌کند، بحث بر سر بسیاری از سوالات و پاسخ صحیح آن‌ها ادامه دارد.

با در اختیار داشتن کلید سوالات کنکور انسانی، داوطلبان می‌توانند تا حدودی عملکرد خود در کنکور را بررسی کنند و مطلع شوند که چه تعداد از سوالات را درست پاسخ داده و در چه تعدادی به پاسخ غلط رسیده‌اند. در ادامه نیز می‌توانند رتبه تقریبی خود را تخمین بزنند. همچنین برای کسانی که مشغول به بررسی و حل تست‌های ۱۴۰۱ انسانی برای تمرین و دوره بیشتر هستند، در اختیار داشتن کلید سوالات برای بررسی نتیجه کاربردی خواهد بود. در اینجا کلید کنکور انسانی که در دو نوبت برگزار شده، قرار داده شده است و در صورت نیاز می‌توانید آن را دانلود کرده و در اختیار داشته باشید.

ترفندهای انتخاب رشته کنکور

تحلیل عربی کنکور انسانی ۱۴۰۱

در تحلیل کنکور انسانی ۱۴۰۱ باید در خصوص درس عربی نیز صحبت شود. عربی یکی از درس‌های اصلی کنکور انسانی است که گاه داوطلبان با آن وارد چالش‌های سختی می شوند. با توجه به اینکه دروس عمومی توسط سازمان سنجش حذف شده است، بسیاری منتظر آن بودند که ببینند آیا در دروس تخصصی سوالات سطح بالاتری داشته‌اند یا خیر. در کنکور انسانی امسال، ۲۰ سوال در درس عربی مطرح شده بود که با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد سوالات عربی در این کنکور سطح متوسط و مناسبی را داشته‌اند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که داوطلبانی که این درس را به صورت کامل و عمیق مطالعه کرده‌اند، درصد خوبی را نیز در این درس ثبت کرده‌اند. برای بررسی و تحلیل کامل درس عربی می‌توانید با مجموعه کنکور تی وی در ارتباط باشید و از خدمات عالی و باکیفیت این مرکز بهره‌مند شوید.

تحلیل عربی کنکور انسانی 1401

تحلیل اقتصاد کنکور انسانی ۱۴۰۱

در ادامه تحلیل کنکور انسانی ۱۴۰۱ به درس تخصصی دیگری به نام اقتصاد می‌رسیم. در واقع درس اقتصاد درسی مهم و کلیدی در کنکور انسانی است که این قابلیت را دارد که در رتبه داوطلبان تاثیر بسیاری بگذارد. این درس هم به شکل مفهومی و هم به شکل‌های حفظی و محاسباتی مورد سوال قرار می‌گیرد و داوطلبان باید خود را به صورت کامل آماده پاسخگویی به سوالات این درس کنند. طبق بررسی‌های انجام‌شده، سوالات درس اقتصاد در کنکور انسانی ۱۴۰۱ به صورت مناسبی مطرح شده‌اند و حتی می‌توان گفت سطح سوالات نسبت به سال‌های قبلی ساده‌تر نیز بوده است. تحلیل درس اقتصاد کنکور انسانی ۱۴۰۱ برای آن دسته از افرادی که خود را آماده شرکت در کنکور سال آینده می‌کنند قطعا بسیار مفید خواهد بود؛ بنابراین برای این منظور حتما با مجموعه کنکور تی وی همراه باشید و بهترین تحلیل سوالات را از این مرکز تخصصی و باتجربه در عرصه کنکور بخواهید.

رتبه‌ های برتر کنکور 1405

تحلیل کنکور انسانی دی ماه

تحلیل کنکور انسانی ۱۴۰۱ در دی ماه آخرین بخشی است که به آن پرداخته می‌شود. طبق تصمیم سازمان سنجش، کنکور در هر سال در دو تاریخ تیر و دی ماه برگزار می‌شود و داوطلبان این فرصت را دارند با توجه به شرایط و آمادگی خود در یکی از این تاریخ‌ها با سایر داوطلبان به رقابت بپردازند. امسال نیز در این دو تاریخ کنکور انسانی برگزار شد و با توجه به این که کنکور دی ماه به تازگی به پایان رسیده است، بسیاری از افراد از جمله خود داوطلبان منتظر تحلیل تخصصی و درست سوالات هستند.

تحلیل سوالات کنکور بسیاری از علامت‌های سوالی که در ذهن داوطلبان به وجود آمده است را برطرف می‌کند و همچنین برای داوطلبانی که برای کنکور آماده می‌شوند نیز راهنما و کمک بسیار خوبی است. تحلیل کنکور انسانی ۱۴۰۱ توسط تیم کنکور تی وی صورت گرفته است و شما این امکان را دارید که تحلیلی کامل و صحیح را از سوالات کنکور انسانی در تمامی درس‌ها در اختیار داشته باشید.

تحلیل اقتصاد کنکور انسانی 1401

کنکور انسانی برای آن دسته از افراد که در این رشته تحصیل کرده‌اند می‌تواند مسیری باشد که آن‌ها را به خواسته‌ها و اهدافشان برساند. به همین دلیل تحلیل سوالات یکی از راه‌هایی است که می‌توان برای آمادگی بیشتر از آن استفاده کرد. علاوه بر این، تحلیل سوالات به داوطلبان این دید را می‌دهد که سوالات کنکور در چه سطحی بوده‌اند و آیا نسبت به قبل درجه سختی آن‌ها بالاتر رفته یا خیر؛ آیا روند طراحی سوالات و مواردی که طراحان به سراغ آن‌ها رفته‌اند دچار تغییراتی شده است یا خیر. برای تحلیل کنکور انسانی ۱۴۰۱ مجموعه کنکور تی وی خدمات عالی و باکیفیتی را در اختیار تمام داوطلبان قرار داده است.

تاثیر معدل در کنکور 1402

سوالات متداول

چرا تحلیل کنکور انسانی مهم است؟

با تحلیل کنکور انسانی می توان به سختی، آسانی و نوع سوالات طرح شده پی برد و برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای موفقیت در کنکور انجام داد.

آیا کنکور انسانی ۱۴۰۱ سخت بوده است؟

با توجه به نظر داوطلبان، مدرسان و مشاوران کنکور، کنکور انسانی ۱۴۰۱ سطح متوسطی داشته است و داوطبان می‌توانستند با مطالعه کامل و جامع دروس، درصد مناسبی را کسب کنند.

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن