Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره برنامه ریزی کنکور ( کلیک کنید )

روش‌هایی مثل برنامه ریزی کنکور حجمی و برنامه ریزی کنکور زمانی شما را با شکست مواجه کرده است ، مخاطب دوره برنامه ریزی کنکور ما شما هستید .

برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳

زمان حدودی مطالعه : ۲۱ دقیقه ⏱

برنامه ریزی کنکور هنر یکی از وظایف مشاور کنکور محسوب می‌شود ، اما واقعیت این است که بخش زیادی از برنامه ریزی درسی کنکور به عهده خود شماست که معمولاً به دلایل عجیبی آن بخش نادیده گرفته می‌شود .

مهم ترین دلیل نادیده گرفته شدن نقش دانش آموز کنکوری در برنامه ریزی کنکور این باور غلط است که مشاور کنکور همه چیز را می‌داند .

واقعیت این است که برنامه ریزی برای کنکور هنر باید در تعامل و مکالمه حرفه ای میان مشاور و دانش آموز کنکوری تنظیم و تدوین شود و به هیچ وجه نمی‌توان در یک اتاق بسته بدون شناخت ظرفیت های دانش آموز کنکوری برنامه ریزی کرد .

برنامه ریزی کنکور هنر 1403

در ادامه این مقاله روش‌های مختلف برنامه ریزی کنکور هنر را به شما معرفی می‌کنم که از نظر من عملاً هیچ کدام پاسخ درستی به نیاز دانش آموز رشته هنر که نیاز به رتبه زیر ۱۰۰۰ دارد نمی‌دهد و در نهایت برنامه درسی کنکور هنر را به روش درست و حرفه‌ای و قابل اجرا برای شما شرح خواهم داد .

دقت کنید که کنکور هنر به برنامه ریزی کنکور به شیوه ی متفاوتی نسبت به یقیه رشته ها نیاز دارد .

بهترین برنامه ریزی برای کنکور هنر ۱۴۰۳

در لیست پایین انواع و اقسام برنامه ریزی‌های رایج برای کنکور هنر را مفصل توضیح دادم و دلیل ناکارآمد بودنشان را هم توضیح داده ام و بالاخره در انتها شما را با بهترین برنامه ریزی کنکور هنر برای درس های کنکور هنر آشنا خواهم کرد که خودتان بتوانید بهترین برنامه درسی برای کنکور هنر را در کنار یک مشاور کنکور حرفه‌ای بسازید .

فراموش نکنید که نقش شما در برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۳ هنر بسیار کلیدی‌تر از مشاور کنکورتان است . صحبت اصلی من این است که :

در برنامه ریزی کنکور هدف پر کردن دفترچه گزارش روزانه نیست ، بلکه پیاده کردن برنامه‌ای عملی برای عمق دادن به مطالب است تا بتوانید از آن مطالب سر جلسه کنکور استفاده کنید

برنامه ریزی کنکور هنر 1403

برنامه ریزی زمانی کنکور هنر ۱۴۰۳

برنامه ریزی کنکوری رشته هنر که فقط بر اساس زمان باشد معیار خوبی برای اندازه گیری درس خواندن شما نیست ، چرا که کیفیت و عمق یادگیری شما را زمان تعیین نمی‌کند بلکه به میزان حجم و میزان تمرکزی که حین مطالعه خرج می‌کنید نیز وابسته است .

حالا در برخی موسسات و در روش برخی مشاوران ، برنامه کنکور هنر به صورت یک جدول زمانبندی شده در می‌آید که اگر تجربه این کار را داشته باشید حتماً متوجه شده‌اید که این مدل اصلاً نتیجه بخش نیست و با شکست مواجه می‌شود ، اما متاسفانه هیچ توجهی به این موضوع نمیشه و برنامه ریزی کنکور هنر به صورت سنتی به شکل زمان بندی شده و در جدول زمان بندی تدوین می‌شود که کاملاً بی نتیجه است .

شما در طی ساعات مطالعه می‌توانید ۱۰ ساعت به کتاب نگاه کنید و کتاب هم به شما نگاه کند و بعدش در دفتر برنامه ریزی کنکور بنویسید که من ۱۰ ساعت درس خواندم و هر کسی این ۱۰ ساعت مطالعه را نگاه کند فکر می‌کند شما چقدر بازده داشتید ، در حالی که فقط یک عدد بزرگ گزارش کردید و هیچ عمقی نداشته است .

اگر واقعاً می‌خواهید برای برنامه کنکور هنر ۱۴۰۳ کار درست انجام دهید ، برنامه ریزی زمانی و برنامه ریزی ساعتی برای کنکور را کلاً فراموش کنید .

برنامه ریزی حجمی کنکور هنر 1403

برنامه ریزی حجمی کنکور هنر ۱۴۰۳

در برنامه ریزی حجمی فقط حجم و تعداد تست ها و صفحاتی که باید خوانده شوند بدون در نظر گیری اینکه چقدر زمان لازم دارند در دفترچه برنامه ریزی نوشته می‌شوند .

برنامه ریزی حجمی کنکور هنر را برخی از موسسات و مشاوران به عنوان یک جایگزین موثرتر از برنامه ریزی شکست خورده زمانی ارائه می‌کنند ، اما اگر این مدل را هم آزمایش کرده باشید می‌بینید که کاملاً یک مدل غیر عملی است .

مدل برنامه ریزی حجمی برای کنکور خیلی بهتر از مدل زمانی است ، اما به شدت غیر واقع بینانه نوشته می‌شود و معمولاً شما را به نتیجه مطلوب نمی‌رساند .

شما می‌توانید ۴۰ صفحه از یک کتاب را بخوانید و در گزارش برنامه ریزی روزانه تان بنویسید که ۴۰ صفحه خوانده‌اید اما هیچ چیز از مطالبی که خواندید را به یاد نیاورید ، اما گزارش ۴۰ صفحه مطالعه برای کنکور تحسین همه را برای شما برمی‌انگیزد و احتمالاً خودتان هم گول این عدد بزرگ را می‌خورید و فکر می‌کنید یاد گرفتید .

پس برنامه ریزی حجمی کنکور هنر را هم فراموش کنید و احتمالاً تجربه ناکارآمدی آن را در گذشته داشته اید .

برنامه ریزی حجمی و زمانی کنکور هنر ۱۴۰۳

مدت زیادی در بین مشاوران مد شده بود که می‌گفتند نه برنامه ریزی زمانی کنکور فایده دارد و نه برنامه ریزی حجمی کنکور فایده دارد و باید این دو مدل را باهم ترکیب کنیم تا یک مدل جدید به نام برنامه ریزی حجمی و زمانی کنکور ارائه کنیم که موثر باشد .

واقعیت این است که ترکیب دو روش ناقص و ناکارآمد قرار نیست یک روش کارآمد بسازند و این روش برنامه ریزی کنکور با اینکه بازده بهتری از دو مدل قبلی دارد اما تقریباً روشی ناکارآمد و غیر واقع بینانه است .

دلیل ناکارآمد بودنش هم این است که اصلاً هیچ توجهی به مولفه‌های عمق یادگیری و تمرکز و فراموش نکردن مطالب در این مدل برنامه ریزی حجمی و زمانی کنکور نمی‌شود و فقط یک کار روزمره را ایجاد می‌کند که یک گزارش خیلی طویل تولید می‌کند .

دقیقاً شما می‌توانید ۸ ساعت وقت بگذارید و ۳۵ صفحه از یک کتاب را بخوانید و این دو عدد بزرگ را در دفترچه گزارش روزانه خود بنویسید و تحسین همه را برانگیزید اما وقتی ۱۰ روز بعد همین مطالب را از شما بپرسند هیچ چیز از آن‌ها به یاد نداشته باشید انگار که اصلاً این مطالب را نخواندید .

پس لطفاً این مدل برنامه ریزی کنکور را برای کنکور هنر ۱۴۰۳ فراموش کنید چون جز خستگی و اتلاف وقت چیزی به همراه ندارد و هرگز شما را به عمق و تمرکز و حافظه لازم برای یادآوری مطالب سرجلسه کنکور نمی‌رساند .

احتمالاً برای شما این سوال پدید آمده است که خب پس بهترین روش برنامه ریزی کنکور هنر چیست ؟

ما که فقط همین مدل‌های برنامه ریزی کنکور هنر را می‎شناسیم .
به آن بخش هم خواهیم رسید و بالاخره بهترین روش برنامه ریزی برای کنکور را یاد خواهید گرفت .
برنامه‌ های آماده برای کنکور هنر 1403

برنامه‌های آماده برای کنکور هنر ۱۴۰۳

یکی از آفت‌های فضای مجازی برای بچه‌های کنکوری یک تجارت بسیار پرسود مشاورنماهای کنکور برای فروش برنامه‌های آماده است .

این برنامه‌ها که از یکی از مدل های زمانی ، حجمی یا حتی حجمی و زمانی استفاده می‌کنند در اساس که از مدل‌های شکست خورده ای پیروی می‌کنند اما قضیه بدتر هم می‌شود .

این برنامه ریزی های کنکوری آماده بدون هیچ شناخت درست و دقیقی از ظرفیت و شخصیت و مدل زندگی شما و بدون در نظر گیری منابع منطبق با حال شما نوشته می‌شوند و هیچ اندازه گیری مبتنی بر شخصیت شما پشت آن ها نیست .

بعضی از دانش آموزان دست به خرید جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور هنر می‌زنند که در خیال خودشان فکر می‌کنند این یک برنامه آزمایش شده و یک پروژه موفق بوده و قطعاً در مورد خودشان هم جواب خواهد داد ، اما این برنامه هایی که بر اساس جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور هنر به دست شما می‌رسند هیچ یک از مولفه‌ های شخصیتی و اجتماعی شما را در دل خود ندارند و کاملاً شما را به بیراهه خواهند برد .

آخر یکی نیست بپرسد مگر همه‌ی ابعاد زندگی شما با آن رتبه برتری کنکور هنر که برنامه اش را خریدید همسو است که جدول برنامه ریزی اش بخواهد با شما همسو باشد ؟

خرید این برنامه ریزی های کنکور آماده در کنار اینکه از مدل‌های اشتباه پیروی می‌کنند ، استرس و تنش درونی شما را با مقایسه گری های درونی که انجام می‌دهید افزایش می‌دهد و رقابت شما را از روی رتبه زیر هزار به روی رتبه های بالای ۷۰ هزار سوق می‌دهد .

پس از شما خواهش می‌کنم اگر دنبال رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور هستید ، برنامه ریزی های کنکور آماده را برای همیشه فراموش کنید و به روش استانداردی که در پایان در موردش بحث می‌کنم ، مراجعه کنید .

موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی یکی از بزرگترین فروشنده‌های این مدل برنامه‌ ریزی های کنکور ناکارآمد هستند .

نمونه برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳

نمونه برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳ هم به صورت برنامه ریزی زمانی و هم به صورت برنامه ریزی حجمی را در پایین قرار دادم ، فقط توجه داشته باشید که هیچ یک از این موارد مورد تایید من نیستند .

نمونه برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳ به صورت زمان بندی شده

روش برنامه ریزی زمانی کنکور ، از روش های برنامه ریزی برای کنکور می باشد که جدول برنامه ریزی پایین یک نمونه برنامه هنر به صورت زمان بندی شده در قالب عکس برنامه ریزی درسی است که می‌بینید .

نمونه برنامه ریزی زمانی کنکور هنر 1403

نمونه برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳ به صورت حجمی

روش برنامه ریزی حجمی نیز از روش های برنامه ریزی درسی برای کنکور است که در جدول پایین یک نمونه برنامه درسی کنکور هنر را به صورت حجم بندی شده در قالب عکس برنامه ریزی روزانه میبینید .

نمونه برنامه ریزی حجمی کنکور هنر 1403

من این دو نمونه از روشهای برنامه ریزی درسی که سبک غلط برنامه ریزی کنکور هنر هستند را در بالا آوردم که توجه شما را جلب کنم که از این سبک از برنامه کنکور پرهیز کنید و به هیچ وجه در جهت تایید این سبک از برنامه ریزی کنکور این‌ها را نیاوردم .

برنامه ریزی روزانه کنکور هنر ۱۴۰۳

برنامه ریزی کنکور هنر باید حاوی یک چشم انداز بلند مدت و یک برنامه اندازه گیری شده منطبق با ظرفیت و شخصیت شما باشد و اینکه بخواهیم برنامه ریزی را محدود به برنامه ریزی روزانه برای کنکور هنر کنیم هم دچار خطا هستیم .

دانش‌ اموزان ضعیفی که در کنکور موفق شدند

در پایان مقاله با موضوع چشم انداز برای برنامه ریزی روزانه کنکور هنر ۱۴۰۳ و شیوه برنامه ریزی صحیح برای کنکور و به طور کلی برنامه ریزی صحیح برای درس خواندن به خوبی آشنا خواهید شد .

برنامه روزانه کنکور هنر بخشی از سیستم برنامه ریزی درست برای کنکور است ، اما توجه کنید که بخشی از سیستم برنامه ریزی کنکور است و مولفه‌های بسیار زیاد دیگری باید در کنارش قرار بگیرند که بتوان بهترین برنامه روزانه کنکور را طراحی کرد ، که پایین تر به آن‌ها اشاره خواهم کرد .

پس توجه داشته باشید که برنامه ریزی روزانه کنکور کار اشتباهی نیست ، اما باید طبق اصول حرفه‌ای مشاوره کنکور و با استناد به استراتژی و برنامه بلند مدت به آن توجه کرد .

برنامه هفتگی کنکور هنر ۱۴۰۳

برنامه ریزی هفتگی برای کنکور هنر ، از مراحل برنامه ریزی کنکوری و برنامه مطالعه برای کنکور است که همچون برنامه ریزی روزانه درسی بخشی از سیستم برنامه ریزی درست است که در چشم انداز و استراتژی و سنجش ظرفیت فردی شما نقش بسیار مهمی دارد .

در حقیقت یک فرد برنامه ریز حرفه‌ای ابتدا باید مهارت قابل پیش بینی کردن و برنامه ریزی کنکور را برای یک هفته پیدا کرده باشد تا اصلاً مشاور کنکور بتواند کمکش کند که برنامه ریزی کند .

بخش زیادی از آموزه های کنکور تی وی پیرامون برنامه ریزی برای کنکور روی این قضیه است که فرد به توانایی برنامه ریزی مطالعه برای کنکور برسد و یکی از مهم ترین بخش‌های آن همین رسیدن به برنامه ریزی هفتگی درسی برای کنکور است که مفصل با آن آشنا خواهید شد .

برنامه یک ماهه کنکور هنر ۱۴۰۳

در سیستم برنامه ریزی کنکور تی وی ما ابتدا فرد را برای اینکه توان پیش بینی برنامه یک هفته را داشته باشد آماده می‌کنیم و کلی آموزه‌های مختلف را برای این قضیه باید فرا بگیرید .

در مرحله بعدی شما را در تمرینات و بازی های خاصی به این مهارت می‌رسانیم که بتوانید دو هفته پشت سر هم را به شکل کاملاً قابل پیش بینی داشته باشید و بتوانید برنامه ریزی کنکور دو هفته ای کنید .

البته به این سادگی‌هایی که در این نوشتار می‌خوانید نیست و واقعاً کار عملی زیاد و دقیقی را طلب می‌کند .

بعد از اینکه مهارت برنامه ریزی کنکور دو هفته‌ای را یاد گرفتید شما آماده هستید تا برنامه ریزی مناسب برای کنکور را به شکل برنامه ۳۰ روزه کنکور و یا برنامه برنامه ۴۰ روزه کنکور را برای خود تنظیم کنید .

وقتی در مراحل طراحی برنامه ی درسی برای کنکور ، برنامه یک ماهه کنکور هنر ۱۴۰۳ را می‌نویسید و در این مرحله از آمادگی قرار دارید ، یعنی شما صفت برنامه ریز بودن و مدیر بودن را در خود ایجاد کردید و به طور واقع بینانه دقیقاً می‌دانید چه می‌خواهید و چگونه قرار است به آن چیزی که می‌خواهید برسید .

در این مرحله شما بخش سخت قضیه را گذراندید و حتی می‌توانید به دوستان خود برای برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۳ مشاوره کنکور بدهید .

برنامه ریزی کنکور هنر 1403

برنامه ریزی سه ماهه کنکور هنر ۱۴۰۳

قبل از اینکه در مورد برنامه ریزی سه ماهه کنکور هنر صحبت کنم قصد دارم یک تذکر کوچک در مورد این برنامه ریزی‌های کنکور رایگان که همان به شکل برنامه‌های آماده در اختیار شما قرار می‌گیرند که نام‌های مختلفی که همه با ( برنامه ریزی سه ماهه کنکور هنر رایگان ) و چیزهایی شبیه این شروع می‌شوند ، بدهم

یا بعضاً اسم هایی مثل شروع طوفانی در سه ماه ، قبولی کنکور در یک ماه و یا برنامه دو ماهه کنکور به شیوه تضمینی یا این قبیل حرف ها را دارند که ما در این تیتر در مورد این برنامه های آماده ناکارآمد قرار نیست صحبت کنیم .

برنامه سه ماهه کنکور هنر ۱۴۰۳ در حقیقت بخش بزرگی از همان چشم انداز برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۳ هنر است که فردی که توانایی برنامه ریز بودن را در خود پرورش داده و می‌تواند یک ماه را برنامه ریزی کند به این درجه می‌رسد که حتی می‌تواند برنامه کنکور سه ماهه خود را به شکل کاملاً واقعی و قابل اجرا تدوین کند .

فردی که برنامه ریزی سه ماهه کنکور خود را می‌نویسد در اصل به شیوه برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور عمل کرده و خود را وارد جریان رقابت بر سر رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور هنر کرده است 

کسی که به توانایی تنظیم برنامه سه ماهه برای کنکور رسیده هیچ استرسی ندارد و برنامه ریزی برای کنکور سراسری را یاد گرفته است و می تواند برنامه ریزی درست برای کنکور داشته باشد ، برای این فرد کنکوری همه چیز قابل پیش بینی و دسترس است و این روش برای تمامی کنکوری ها حتی برنامه ریزی پشت کنکوری ها بهترین روش ممکن است .

نقش مشاور کنکور در برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳

مشاور کنکور دو نقش اساسی در روند برنامه ریزی کنکور هنر دارد

آموزش اصول صحیح برنامه ریزی کنکور

آموزش برنامه ریزی برای کنکور و اصول برنامه ریزی کنکور معمولاً بین ۱۰ تا ۱۵ جلسه زمان می‌برد .

دلیل اصلی که ما مجموعه آموزشی برنامه ریزی کنکور را ساختیم دقیقاً برای این بود که شما دیگر نیاز به این ۱۰ تا ۱۵ جلسه نداشته باشید و هزینه‌ی مشاوره شما کاهش پیدا کند .

معمولاً برای اینکه شما به توان لازم برای تسلط بر اصول برنامه ریزی برای کنکور و ایجاد بلوغ برنامه ریز بودن برسید چیزی حدود ۲ ماه وقت لازم است که مراحل زیر را باید طی کنید .

۱- پاک کردن آموزه‌های غلط برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳ از ذهن شما

۲- آموزش حذف وسایل و افکار حواس پرت کن

۳- آموزش مدیریت زمان علمی و اصولی

۴- منبع یابی و یافتن منابع مناسب برای مطالعه کنکور ۱۴۰۳

۵- ریختن برنامه ظرفیت شناسی برای برنامه ریزی کنکور هنر و آغاز برنامه ریزی روزانه برای کنکور هنر ۱۴۰۳

۶- هدایت شما به سمت ماهر شدن در برنامه ریزی تا حدی که بتوانید یک ماه را برنامه ریزی کنکور دقیق کنید

۷- تدوین استراتژی بقیه مسیر براساس ظرفیت های شناسایی شده شما و منابع تعیین شده

۸- باز کردن گره‌های کور در مسیر برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳ و اجرای برنامه کنکور

در واقع مرحله هشتم مرحله‌ای است که شما بر تمام برنامه درسی خود مسلط هستید و هیچ چیز غیر قابل پیش بینی در مسیر اجرای برنامه کنکورتان وجود ندارد .

در واقع مشاور کنکور در مرحله برنامه ریزی باید مثل پدر یا مادری باشد که دست کودک خود که می‌خواهد راه رفتن را یاد بگیرد را می‌گیرد تا راه بیفتد و بعد هم اگر جایی پایش بعد از یادگیری راه رفتن پیچ خورد آن را مداوا کند .

مشاور کنکور در این مرحله از برنامه ریزی برای کنکور باید بسیار صبور و شکیبا باشد .

در مسیر نگه داشتن دانش آموز برای اجرای برنامه ریزی کنکور

در حینی که مشاور کنکور در حال آموزش بهترین برنامه ریزی برای کنکور هنر است دانش آموز دچار ملالت و دلزدگی می‌شود و مشاور کنکور موظف است که دانش آموز را در مسیر یادگیری برنامه ریزی کنکور با نظارت درست و انگیزه دهی واقعی نگه دارد .

پس از این که استراتژی برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳ تعیین شد ، مشاور باید دائماً در نقش ناظر بر در مسیر بودن و خارج نشدن از مسیر دانش آموز نظارت کند .

گاهی اوقات ما نیاز داریم که مشاوره انگیزشی کنکور دریافت کنیم و مشاور باید توان علمی خوبی برای کار انگیزشی برای دانش آموزش داشته باشد تا او را در مسیر برنامه ریزی کنکوری که کرده است نگه دارد .

مشاور کنکور در این مرحله از اجرای برنامه کنکور باید مانند مادر بزرگ مهربانی باشد که دست نوازش بر سر نوه‌اش که اسباب بازی اش خراب شده است می‌کشد .

واقعاً بعضی مراحل مشاوره کنکور مثل بچه داری می‌ماند و واقعاً شفقت و دلسوزی و مهربانی بخش جدایی ناپذیر مشاوره کنکور است .

برنامه ریزی آنلاین کنکور هنر ۱۴۰۳

من در دوران همه گیری ویروس کرونا خاله و دایی خودم را از دست دادم و خاطرات خیلی تلخی از آن دوران دارم ، اما کرونا یک مزیت داشت که سیستم‌های آنلاین خیلی در آن دوران تقویت شدند .

برنامه ریزی آنلاین کنکور قبل‌تر آنچنان به این شکلی که الان ارائه می‌کنیم وجود نداشت و بیشتر مشاوره های ما به صورت مشاوره کنکور تلفنی صورت می‌گرفت و کسی چندان با پلتفرم های مشاوره کنکور آنلاین آشنایی نداشت .

اما امروز به لطف همه گیری یادگیری استفاده از اپلیکیشن های برگزاری کلاس آنلاین دیگر تقریباً همه می‌توانند برای برنامه ریزی آنلاین کنکور هنر ۱۴۰۳ به راحتی از یک مشاور کنکور خوب استفاده کنند و آن سختی‌های تماس تلفنی که فقط صدا رد و بدل می‌شد را نداریم .

من از جلسات برنامه ریزی کنکور هنر آنلاین بیش از جلسات تلفنی استقبال می‌کنم .

در جلسات آنلاین واقعاً احساس می‌کنم شاگردم در کنارم حضور دارد اما در جلسات تلفنی این حس را ندارم .

جدول برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳

رسیدیم سر وقت شخص شخیص جدول برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳ و اینکه واقعاً این جدول به چه دردی می‌خورد .

من در مورد جدول برنامه ریزی کنکور یک مقاله جداگانه نوشتم که نمونه‌ها و انواع آن را در آن خواهید دید .

فقط مجدد تاکید مضاعف می‌کنم که لطفاً از استفاده از جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور هنر پرهیز کنید که واقعاً به درد شما نمی‌خورند و فقط از مسیر برنامه ریزی کنکور شما را دور می‌کنند .

کارنامه کنکور 1403

من شخصاً دیگر از جدول برنامه ریزی به آن شکل سنتی که یک دفتر باشد استفاده نمی‌کنم و کلاً از اپلیکیشن‌های بسیار خوبی که برای ساخت لیست و نوشتن کارها طراحی شده اند استفاده می‌کنم و کلاً برای شاگردانم هم جدول برنامه ریزی کنکور هنر را به اپلیکیشن‌ها منتقل کردم .

عملاً در کار برنامه ریزی کنکور اپلیکیشن‌ها بسیار مفیدتر و بهتر از جدول برنامه ریزی کنکور به شکل کاغذی عمل می‌کنند .

چون اپلیکیشن‌ها همیشه در دسترس هستند و بسیار راحت می‌توان به آن‌ها چیزهایی اضافه کرد و کم کرد حتی می‌توان روی آن‌ها برای یادآوری تاریخ تنظیم کرد .

ویژگی های برنامه مطالعه کنکور هنر 1403 چیست ؟

برنامه مطالعاتی کنکور هنر ۱۴۰۳ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد ؟

برنامه مطالعه کنکور هنر ۱۴۰۳ شما اگر قرار باشد اصولی و درست تنظیم شود چند گام دارد که در زیر مختصری شرح می‌دهم .

شما باید موازی اینکه روش درست برنامه ریزی را یاد می‌گیرید روش مطالعه صحیح را نیز یاد بگیرید و ما در مجموعه تندخوانی کنکور تمام آن چیزی که برای روش های صحیح مطالعه احتیاج دارید را در اختیار شما قرار داده‌ایم

ایجاد صفت برنامه ریز بودن در خود

توجه کنید که گام‌های زیر بعضاً به طور موازی باید اجرا شوند .

در گام اول ویژگی مدیر بودن و برنامه ریز بودن را با کمک یک مشاور حرفه‌ای در خودتان تقویت کنید که ما در دوره برنامه ریزی کنکور سعی کردیم تمام این آموزه‌های ضروری برای برنامه ریزی درسی کنکور هنر نسانی به طور کامل در اختیارتان بگذاریم تا تعداد جلسات مشاوره‌ای که احتیاج دارید به حداقل برسد .

خودشناسی عمیق از ظرفیت‌های خود

در چیدمان برنامه اولیه یک روزه ، شما به مرور باید یاد بگیرید که چگونه می‌توان یک روز کاملاً قابل پیش بینی داشت و به مرور زمان بعد از گذر مراحلی که قبل تر توضیح دادیم به این درجه از خودشناسی ظرفیت هایتان برسید که واقعاً بتوانید یک ماه قابل پیش بینی را داشته باشید .

البته این کار را نباید بدون حساب کتاب و خارج اصول علمی انجام دهید ، چون نتیجه معکوس ایجاد می‌کند .

منبع یابی

تعداد زیاد کتب کمک درسی و مجموعه‌های آموزش ویدیویی زیادی که الان هستند واقعاً فضای گیج کننده‌ای برای انتخاب منابع ایجاد می‌کند و بچه‌ها واقعاً در این پروسه از برنامه ریزی کنکور گیج می‌شوند و من برای جلوگیری از این گیج شدن چندتا اشاره برای راحت کردن خیال شما در مورد انتخاب منابع کنکور هنر بیان می‌کنم .

من خیال شما را راحت کنم که شما به دو مدل منبع احتیاج دارید :
منبع آموزش
منبع تست

خیالتان راحت که برای هر درس یک منبع آموزشی و یک منبع تستی واقعاً کفایت می‌کند و نیاز به خرید همه‌ی کتاب‌های کنکوری بازار نیست .

در مورد خرید کتاب آموزشی خیال شما را راحت کنم که بیش از ۷۰ درصد کتاب‌های انتشارات های معروف محتوای لازم برای اینکه شما بتوانید درصد بالای ۸۵درصد کسب کنید را در اختیار شما می‌گذارند و تفاوت آن‌ها فقط در نحوه روایت است که خوشبختانه نمونه همه‌ی این کتاب‌ها در اینترنت پیدا می‌شود و می‌توانید به راحتی بهترین نوع روایتی که دوست دارید را پیدا کنید و انتخاب کنید .

البته بعضی مواقع بین ۲ یا ۳ کتاب واقعاً گیر میفتید و اینجا مشاور کنکور شما باید برای باز کردن این گره به شما کمک کند .

در مورد خرید کتاب تست باید احتیاط بیشتری کنید .
چرا که کتاب‌های تست به خصوص در مورد درس هنر و فیزیک پر از مثال‌های زائد است و واقعاً اینجا لازم هست که اگر معلم دارید حتماً از معلمتان در خرید کتاب تست مشورت بگیرید .

اگر معلم ندارید و به صورت خودخوان با ویدیوهای آموزشی برنامه ریزی کنکورتان را تنظیم کرده‌اید مطمئناً استاد آن مجموعه کتاب تست مورد نیاز شما را معرفی خواهد کرد .

در نهایت اگر کمکی نداشتید می‌توانید از مشاور کنکورتان در این مورد بپرسید ، چون مشاور کنکور خوب حتماً کتاب‌های تست خوب را که منطبق بر ویژگی‌های شخصیتی شما است خوب می‌شناسد .

در مورد ویدیوهای آموزشی که می‌خواهید بخرید هم کار بسیار ساده است .
اما لطفاً برای هر درس فقط با یک استاد جلو بروید و اگر معلم مدرسه یا آموزشگاهی که به آن می‌روید معلم خوبی است نیازی به خرید ویدیو آموزش کنکوری ندارید .

بیش از ۷۰درصد استادانی که در موسسات معروف تولید ویدیوهای کنکور فعالیت دارند استادان واقعاً برجسته و خوب هستند و واقعاً دانش آموزشی لازم را برای اینکه شما را به درصد خوب برسانند دارند .

اینجا هم فقط کافیست که نمونه تدریس ها را ببینید و ببینید که با فن روایت کدام استاد راحت تر هستید و اگر هم در دوراهی قرار گرفتید به مشاور کنکورتان مراجعه کنید .

البته نکات بسیار زیادی در مورد منبع یابی باید رعایت شود که حقیقتاً در این مقاله نمی‌گنجد و من سعی کردم در مجموعه آموزش برنامه ریزی کنکور مفصل و کامل تر آن را توضیح دهم .

اندازه گیری کل ساعاتی که لازم دارید

بعد از اینکه منابع را دسته بندی کردید باید با روش‌هایی میزان ساعاتی که برای یادگیری ، مرور و تست زنی احتیاج دارید را به طور کامل محاسبه کنید .

این کار موجب بالا رفتن تسلط شما و اطمینان خاطر بسیار زیادی خواهد شد .

من تمام قلق‌های محاسبه ساعاتی که نیاز دارید را در مجموعه آموزشی برنامه ریزی کنکور در چند ساعت به طور کامل گفتم .

ترسیم چشم انداز برنامه کنکور

بر اساس محاسبه‌ای که در گام قبلی کردید تمام مسیری که باید طی کنید در برنامه ریزی کنکور شما به شکل شفاف مشخص می‌شود و هیچ جای مبهمی باقی نمی‌ماند .

در این حالت شما می‌توانید فازهای اصلی مطالعه خود را به طور مجزا تنظیم کنید و برای هر کدام هدف نهایی را مشخص کنید

که این موضوع را هم مفصل در مجموعه آموزشی برنامه ریزی کنکور مفصل در چند ساعت توضیح دادم .

تفریح در سال کنکور هنر 1403

تعیین وقت تفریح و استراحت

اگر در برنامه ی درسی برای کنکور ، هیچ جایی برای تفریح و استراحت وجود ندارد من به شما تضمین می‌دهم که اگر به بهترین چشم انداز و استراتژی هم برسید ، وسط راه رها می‌کنید چرا که با این کار یکی از ارکان اصلی یعنی اجرای منظم و با انگیزه برنامه ی کنکور حتی اگر بهترین برنامه ریزی را هم داشته باشید به مشکل می خورد .

اما تفریح و استراحت در سال کنکور واقعاً مقوله‌ی بسیار مهمی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و باید با ظرافت خاصی در برنامه کنکور خود آن را قرار دهیم که در این مورد هم مفصلاً در مجموعه آموزشی برنامه ریزی کنکور روش طراحی بهترین برنامه ریزی برای درس خواندن به کامل ترین و دقیق ترین روش برنامه ریزی درسی ، در چند ساعت توضیح داده‌ام .

مدیریت زمان در برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳

مدیریت زمان سر جلسه کنکور بحثی متفاوت از خود موضوع مدیریت زمان است .

مدیریت زمان سر جلسه کنکور یعنی من بتوانم هر تست هر درس را در زمان مقرر خودش بزنم ، اما موضوع مدیریت زمان در حقیقت یک ترجمه اشتباه بوده که باید ( بهینه سازی زمان ) ترجمه می‌شده است .

بهرحال من هم در سخنانم از همین ترجمه غلط مدیریت زمان کنکور استفاده می‌کنم که رایج تر است .

مدیریت زمان مجموعه‌ای از تکنیک‌هایی است که وقت‌های باطل شده شما را به وقت‌های قابل استفاده تبدیل می‌کند

شما در این مرحله از برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳ متوجه می‌شوید که چقدر وقت اضافه دارید که می‌توانید کاملاً بهینه شده از آن‌ها استفاده کنید .

در مورد مدیریت زمان مفصلاً بحث کردم و تمام نکاتش را در چند ساعت در مجموعه آموزش برنامه ریزی کنکور گفته‌ام .

مدیریت زمان در برنامه ریزی کنکور هنر 1403

برنامه برای کنکور هنر ۱۴۰۳ بدون مشاور کنکور

برنامه کنکور هنر ۱۴۰۳ در تمامی مراحلش نیاز به مشاور دارد و هرگز شما بدون مشورت گرفتن از حرفه‌ای ها و نداشتن برنامه برای کنکور ۱۴۰۳ شانس وارد شدن به رقابت سنگین کنکور هنر را ندارید .

خیلی وقت‌ها از دوستانتان می‌شنوید که بهترین مشاور خودت هستی و هیچ مشاوری نمی‌تواند مثل خودت به تو کمک کند .

این حرف زمانی درست است که شما کنکور را یک پروژه ۱۰ ساله بلند مدت در نظر بگیرید که بخواهید آزمون و خطاها را تک به تک خودتان انجام دهید ، اما اگر قرار باشد در طی چند ماه به رتبه زیر هزار برسید ، فکر اینکه بخواهید مشاور خودتان باشید نکنید و یک مشاور کنکور خوب برای برنامه کنکور خود پیدا کنید .

شما برای راه افتادن در برنامه ریزی هنر و در مسیر ماندن در برنامه ریزی کنکور هنر هرگز بدون مشاور کنکور نمی‌توانید نه روش درست برنامه ریزی کنکور را یاد بگیرید و نه می‌توانید منابع مورد نیاز خود را به درستی پیدا کنید .

همانقدر که شنا کردن در دریا نیازمند غریق نجات است برنامه درسی کنکور هنر نیز نیازمند مشاوره کنکور است

درست است که مشاوره کنکور موضوع هزینه بری است اما ضروری است .

برنامه درسی برای کنکور هنر ۱۴۰۳ چقدر وقت لازم دارد ؟

برنامه درسی برای کنکور هنر ۱۴۰۳ بعد از پروسه منبع یابی وارد فاز اندازه گیری زمان لازم برای مطالعه می‌شود .

برنامه ریزی درسی برای کنکور هنر به طور میانگین در طی ۷ ماه در صورتی که شما بر اساس اصول صحیح برنامه ریزی کنکور حرکت کنید چیزی حدود به ۱۵۰۰ ساعت وقت را برای شما ایجاد می‌کند که در این زمان شما به آن چنان تسلطی خواهید رسید که حتی ممکن است بعد از کنکور همکار ما شوید و در نقش منتور برنامه ریزی درسی کنکور هنر ما شما را استخدام هم بکنیم .

ضرایب دروس کنکور هنر 1403

این نکته هم در نظر داشته باشید که کسی که تندخوانی کنکور را بلد است آن ۳۰۰۰ ساعتش تقریباً به ۱۵۰۰ ساعت تبدیل می‌شود .

برای محاسبه دقیق زمان هر درس در برنامه ریزی درسی کنکور هنر آزمون و خطا و یادگیری شکست خوردن بخشی از برنامه است .

من تمام این پروسه را در مجموعه آموزش برنامه ریزی کنکور در چندین ساعت به شکل کامل و علمی توضیح داده ام .

برنامه ریزی رایگان کنکور هنر ۱۴۰۳

یکی از خطاهای شناختی ما این است که فریب چیزهای رایگان را می‌خوریم .

حالا اگر چیزهای رایگان خیلی موارد جدی نباشند مشکلی نیست ، اما مساله برنامه ریزی برای کنکور مساله‌ای جدی و وقت گیر است و بسیاری از کنکوری های عزیز به دنبال سایت برنامه ریزی درسی رایگان می روند اما اصلاً با گشتن به دنبال برنامه یک ماهه کنکور رایگان و برنامه ریزی رایگان کنکور ۱۴۰۳ نمی‌توان یک برنامه درس خواندن برای کنکور به شکل قابل اعتماد چیزی دریافت کرد .

ممکن است شما بگویید که در همین کنکور تی وی خودتان آموزش رایگان ریاضی کنکور دارید و بحثی بسیار جدی هم است .

بله ، اما توجه کنید که اگر شما بخواهید سر کلاس حضوری من حاضر شوید و من مستقیم برای شما وقت بگذارم هزینه خواهم گرفت چون وقت جدایی برای شما گذاشته ام ، هرچند که همانطور که گفتم شما واقعاً با دیدن فیلم های رایگان ریاضی من هیچ نیازی به هیچ کلاس و کتابی نخواهید داشت و حتی نیازی به هیچ کلاس خود من هم نخواهید داشت .

آموزش های رایگان ریاضی ما وقت حضوری از من نمی‌گیرد ، اما برنامه ریزی درسی برای کنکور چیزی است که از من یا هر مشاور دیگری مستقیم وقت می‌گیرد و باید بابت وقتی که می‌گذاریم هزینه دریافت کنیم ، مگر اینکه تارک دنیا باشیم .

برنامه ریزی برای کنکور هنر ۱۴۰۳ رایگان در کنکور تی وی انجام نمی‌شود و توصیه هم نمی‌کنم سراغ برنامه رایگان کنکور ۱۴۰۳ بروید که وقت با ارزش خودتان را با برنامه های آماده کنکور و برنامه ریزی رایگان کنکور که در بعضی جاها ارائه می‌شود ، هدر دهید .

به هر حال شما برای برنامه ی درسی برای کنکور خود نیازمند یک مشاور کنکور حرفه‌ای هستید و حرفه‌ای کسی است که شغل و منبع درآمدش مشاوره کنکور است .

با اینکه برنامه ریزی رایگان برای کنکور عملاً انجام نشدنی است ، اما شما می‌توانید هزینه‌های مشاوره برنامه ریزی کنکور خود را کاهش دهید و در واقع آن ۱۰ ساعت آموزش مجموعه آموزشی ما که در مورد برنامه ریزی کنکور است در راستای کاهش هزینه‌های شما و کاهش تعداد جلسات مشاوره شما تولید شده است ، چون خودش به خودی خود کار ۲۰ جلسه مشاوره کنکور را انجام می‌دهد و از میزان آزمون و خطای شما می‌کاهد .

من هرگز در مورد مسائل جدی زندگیم از هیچ خدمات رایگانی استفاده نمی‌کنم .

برنامه کنکور آنقدر مساله جدی است که لازم باشد برای آن هزینه کنید و از دانلود برنامه ی درسی برای کنکور که برای همه افراد یکسان است و برنامه ریزی رایگان که یک نسخه برای همه ی افراد مطرح کرده ، دوری کنید .

دانلود برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳

من در پایین نمونه ای خام از برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۳ را برایتان قرار داده ام تا دانلود کنید و از آن استفاده کنید .

فقط توجه کنید که دانلود برنامه ریزی کنکور به این معنی نیست الان برنامه ریزی کنکور را دانلود کرده‌اید ، این در واقع یک جدول است که روزهای هفته در آن قرار دارد و می توانید از آن به عنوان فرم برنامه ریزی هفتگی و فرم برنامه ریزی روزانه و برای تمرین رسیدن از شیوه برنامه روزانه به برنامه ریزی هفتگی از آن استفاده کنید .

فایل زیر برنامه ریزی رایگان کنکور pdf پیش فرض است که یک برگه برنامه ریزی کنکور است که حتی می‌توانید پرینت بگیرید و استفاده کنید .

دانلود برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳

البته توصیه من به جای دانلود PDF برنامه ریزی کنکور هنر همواره استفاده از اپلیکیشن ها است .

علت آن که من دانلود نرم افزار برنامه ریزی کنکور را بیشتر از این فایل قبول دارم هم قبل تر توضیح دادم .

برنامه ریزی کنکور هنر 1403

نحوه برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳

نحوه برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳ هرچند کار ساده‌ای است اما چیزی نیست که بتوان در چند سطر اینجا توضیح داد باید یک مشاور کنکور طی چند جلسه آموزش برمبنای اصول صحیح این کار را به همراه شما در یک گفتگوی بالغانه انجام دهد .

یکی از دلایل اینکه ما مجموعه آموزشی برنامه ریزی کنکور را تولید کردیم این بود که تعداد جلسات مشاوره شما را کاهش دهیم و به تبع آن هزینه شما را نیز کاهش دهیم .

پیچیدگی به معنی سخت بودن نیست و چیزهای پیچیده می‌توانند ساده باشند اگر ما مهارت کافی برای مواجهه با پیچیدگی‌های آن را داشته باشیم .

برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳ یک کار پیچیده است که با یادگیری مهارت برنامه ریزی ساده می‌شود .
چگونه برای کنکور هنز 1403 برنامه ریزی کنیم ؟

چگونه برای کنکور هنر ۱۴۰۳ برنامه ریزی کنیم بالاخره و در برنامه‌ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳ باید به چه چیزهایی توجه کنیم ؟

تقریباً همه‌ی شما به برنامه ریزی حجمی و زمانی وارد هستید و می‌دانید چیز خاصی ندارد و دقیقاً بخاطر اینکه چیز خاصی ندارد و به هیچ یک از ابعاد هنر شما توجه ندارد ناکارآمد است و اینکه برای کنکور چگونه برنامه ریزی کنیم را باید آموزش ببینیم .

برنامه‌ریزی تنها اختصاص زمان کافی و تعیین حجم برای مطالعه دروس کنکور نیست و ابعاد دیگری هم دارد که بالاتر در بخش ویژگی های یک برنامه ریزی کنکور خوب آن را شرح دادم و مجدد در جدول زیر آن ها را قرار می‌دهم که بدانید یک برنامه ریزی خوب برای کنکور از چه فیلترهایی رد می‌شود و در مجموعه آموزشی برنامه ریزی کنکور هم به همین موضوعات مفصل پرداختم .

۱فراموش کردن روش‌های ناکارآمد برنامه ریزی کنکور قدیمی
۲یادگیری تکنیک حذف عوامل مزاحم
۳یادگیری تکنیک‌های نظم دادن به افکار و اقدامات برنامه
۴یافتن منابع مناسب
۵شناخت ظرفیت‌های اولیه برای شروع و یادگیری مهارت افزایش ظرفیت
۶یادگیری تکنیک‌های حفظ تسلط بر زندگی
۷یادگیری تکنیک‌های کنترل و افزایش انگیزه

موارد بالا ضروری ترین فیلترهایی هستند که شما برای ایجاد یک برنامه کنکور خوب به آن ‌ها احتیاج دارید و بدون آموزش دیدن نمی‌توانید آن‌ها را انجام دهید .

در رابطه با برنامه ریزی کنکور در مطالب برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۴ ، برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۵ ، برنامه ریزی کنکور ریاضی ۱۴۰۳ ، برنامه ریزی کنکور تجربی ۱۴۰۳ و برنامه ریزی کنکور انسانی ۱۴۰۳ نیز به طور کامل صحبت کردم .

چگونه برای کنکور هنر 1403 برنامه ریزی کنیم ؟

تصور غلط و قدیمی اینکه یک مشاور کنکور پیدا کنید تا برای شما برنامه بریزد و شما هم مثل ربات آن را اجرا کنید را از ذهنتون خارج کنید .

این اتفاق در تاریخ هرگز نیفتاده و نخواهد افتاد .

نه قرار است شما به تنهایی برنامه کنکور خود را بچینید و نه قرار است مشاور شما به تنهایی این کار را انجام دهد بلکه شما در کنار یک مشاور خوب و در یک گفتگوی بالغانه قرار می‌گیرید و سپس در ابتدا آموزش می‌ببینید که یک برنامه ریزی کنکور خوب را چگونه شفاف و دقیق تنظیم کنید و در همان گفتگوی بالغانه در کنار مشاور خود این برنامه را باهم تنظیم می‌کنید .

سوالات متداول

برای کنکور چگونه برنامه ریزی کنیم ؟

معروف‌ترین سوالی که از من پرسیده می‌شود این

چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنم ؟


یا چگونه برنامه ریزی کنیم تا در کنکور موفق شویم یا به طور کلی همان انواع و اقسام چگونگی برنامه ریزی برای کنکور به شکل های مختلف سوال می‌شود .


برای برنامه ریزی اصولی کنکور شما ابتدا باید بین ۱۰ تا ۱۵ جلسه به مشاور کنکور حرفه‌ای مراجعه کنید تا مواردی که در مقاله نوشتیم را به شما آموزش دهد که ما سعی کردیم در مجموعه آموزشی برنامه ریزی کنکور این جلسات را برای شما کاهش دهیم تا هزینه مشاوره کنکور شما کاهش یابد .

با آموزش برنامه ریزی درسی شما ذهن خود را مثل آب شفاف می‌کنید تا برنامه نویسی کنکور خود را در نهایت قابل پیش بینی بودن انجام دهید .
در نهایت شما و مشاورتان باید به برنامه تحصیلی و برنامه درسی برای کنکور برسید که بهترین برنامه کنکور و این همان روش صحیح برنامه ریزی برای کنکور است .

آیا برنامه ریزی برای کنکور هنر ۱۴۰۳ بدون مشاور و برنامه ریز کنکور امکان پذیر است ؟

شما برای یادگیری شیوه برنامه ریزی و همچنین ماندن مسیر برنامه درسی کنکوری خود ، هرگز بدون مشاور کنکور ، نه می‌توانید درست ترین روش برنامه ریزی درسی را یاد بگیرید و نه می‌توانید منابع مورد نیاز خود را به درستی پیدا کنید .

آیا بهترین شیوه برنامه ریزی کنکور ، روش برنامه ریزی درسی حجمی و زمانی است ؟

واقعیت این است که ترکیب دو روش ناقص و ناکارآمد قرار نیست یک روش کارآمد بسازند و این روش برنامه ریزی درس خواندن با اینکه بازده بهتری از دو مدل قبلی دارد اما تقریباً روشی ناکارآمد و غیر واقع بینانه است که علت آن در مطلب بالا توضیح داده شده .

برنامه ریزی درس خواندن برای کنکور هنر ۱۴۰۳ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد ؟

برای برنامه ریزی دقیق درسی مناسب کنکور باید یکسری ویژگی ها مانند ایجاد صفت برنامه ریز بودن در خود ، خودشناسی عمیق از ظرفیت‌های خود ، یافتن منبع مناسب کنکور و از جمله مهم ترین آنها تعیین وقت تفریح و استراحت است که شما می توانید توضیحات کامل هر مورد را در مطلب بالا مطالعه کنید .

نمونه برنامه ریزی کنکور هنر ۱۴۰۳ را از کجا می توانم پیدا کنم ؟

نمونه برنامه هفتگی کنکور و برنامه روزانه کنکور در داخل مطلب آورده شده اما توجه داشته باشید بهترین برنامه ریزی ، برنامه ریزی مطالعه ای است که مطابق نیاز های شما باشد و توسط مشاور و برنامه ریز کنکور بررسی مکرر و تایید شده باشد .

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن