Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

روش‌هایی مثل برنامه ریزی کنکور حجمی و برنامه ریزی کنکور زمانی شما را با شکست مواجه کرده است ، مخاطب دوره برنامه ریزی کنکور ما شما هستید .

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

75% تخفیف عیدانه

تخفیف عیدانه

1،۴۵۰،۰۰۰ تومان

362,000 تومان

جدول برنامه ریزی کنکور

زمان حدودی مطالعه : ۳ دقیقه ⏱

درس خواندن برای موفقیت در کنکور، قطعا شروط خاصی دارد؛ اما به هیچ وجه تنها درس خواندن نمی‌تواند شرط کافی برای موفقیت شما در کنکور سراسری باشد. موردی که شما را به موفقیت در کنکور نزدیک می‌کند، چگونه درس خواندن و برنامه‌ریزی اصولی و درست است. برخی داوطلبان از این مورد گله می‌کنند که با وجود چندین سال مطالعه دروس و شرکت در کنکور، همچنان نتیجه دلخواهی را کسب نمی‌کنند. بدون شک عدم برنامه‌ریزی صحیح مهم‌ترین عامل در این ناکامی است. به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم در مورد جدول برنامه ریزی کنکور و اهمیت آن صحبت کنیم. پس اگر دوست دارید در این باره اطلاعات بیشتری داشته باشید، حتما تا انتها ما را همراهی کنید.

جدول برنامه ریزی کنکور انسانی

کنکور انسانی یکی از کنکورهای سراسری است که با وجود این که تعداد شرکت‌کنندگان کمتری در آن حضور دارند، اما رقابت بالایی بین داوطلبان این رشته وجود دارد. با توجه به حفظی و مفهومی بودن بیشتر درس‌های کنکور انسانی، برنامه‌ریزی و دوره این دروس اهمیت زیادی دارد. اینکه داوطلب نباید فرصت زیادی را در ابتدای کار از دست دهد و با پشتکاری قوی و تمرکزی بالا به این مسیر طولانی ادامه دهد، کلید موفقیت است. شما باید به جدول برنامه ریزی کنکور خود پایبند باشید و البته در این جدول فرصت‌هایی برای جبران نیز قرار دهید. داوطلبان مصمم، مطالعه خود را از تابستان آغاز می‌کنند و در پاییز نیز به این روند ادامه می‌دهند. البته برای داوطلبانی که در پاییز همچنان در حال تحصیل هستند این نکته بسیار مهم است که زمان‌بندی مناسبی در برنامه‌ریزی اعمال شود. جدول برنامه نویسی کنکور انسانی باید با توجه به دروس این رشته و شرایط دانش آموز تدوین شود.

جدول برنامه ریزی کنکور انسانی

جدول برنامه ریزی کنکور تجربی

کنکور تجربی را اکنون پرداوطلب‌ترین کنکور داخلی می‌نامند و بدون شک با این وضعیت برنامه‌ریزی دقیق برای آن بسیار حیاتی است. کنکور تجربی درس‌های متفاوتی را در خود جای داده است که ممکن است برخی دروس توسط داوطلبان حدف شوند و نیازی به مطالعه آن‌ها وجود نداشته باشد. اما این کار باید با مشاوره و تحقیق درست صورت بگیرد.

نحوه برنامه ریزی کنکور و چگونه مثل یک رتبه برتر فکر کنیم

جدول برنامه‌ریزی این امکان را به شما می‌دهد که از آنچه در حال انجامش هستید مطلع باشید و تسلط خوبی روی روند پیشرفتتان داشته باشید. برنامه‌ریزی زمانی و حجمی باید حتما به روشی درست شکل بگیرد و داوطب راه روشنی را در پیش خود داشته باشد.

جدول برنامه ریزی کنکور ریاضی

کنکور ریاضی نیز یکی از پرچالش‌ترین کنکورها است که نداشتن جدول برنامه ریزی کنکور برای آن، احتمالا باعث گم شدن مسیر و راه درست خواهد شد. جدول برنامه ریزی برای این کنکور، باید با توجه به شرایط و میزان تسلط فرد چیده شود. اینکه داوطلب باید از چه زمانی مطالعه خود را آغاز کند و برای هر درس و دوره آن چه زمانی را در نظر بگیرد، موارد بسیار مهمی است که همگی در جدول برنامه‌ریزی خلاصه خواهند شد.

PDF برنامه ریزی کنکور

این که جدول برنامه ریزی کنکور را چگونه تهیه کنید و چه مواردی را در آن یادداشت کنید، بستگی به خودتان دارد؛ برخی ترجیح می‌دهند تمام جزئیات مطالعه خود را در آن وارد کنند و برخی نیز به طور کدگذاری‌شده موارد را وارد می‌کنند. اما بهتر است به دنبال جدولی استاندارد باشید که بتوانید در جدولی مشخص و دقیق برنامه خود را وارد کند.

جدول برنامه ریزی کنکور ریاضی

نمونه جدول برنامه ریزی کنکور

اگر برای این که جدول برنامه‌ریزی را الگوی خود قرار دهید، نیاز به نمونه‌ای دارید، ما در زیر نمونه‌ایی را برایتان قرار داده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. توجه کنید که ممکن است برخی نمونه‌ها با شرایط شما و نحوه نوشتن و برنامه‌ریزی‌تان مطابقت نداشته باشد که در این حالت باید آن را به بهترین شکل ممکن برای خود در بیاورید.

برنامه ریزی کنکور ریاضی 1405

جدول برنامه ریزی روزانه، هفتگی، ماهانه

برخی داوطلبان این پرسش پرتکرار را دارند که جدول برنامه ریزی کنکور باید به شکلی باشد؟ آیا نیاز است که روزانه آن را وارد کرد یا به صورت هفتگی؟ آیا باید کل ماه را در نظر گرفت؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم برای این که بهترین نتیجه را از برنامه‌ریزی کنکورتان بگیرید، بهتر است که تمامی موارد را در نظر داشته باشید. به این معنا که هم به صورت روزانه برای ساعت و نحوه مطالعه درس‌ها برنامه داشته باشید و هم برنامه کلی هفتگی را پیش روی خود بگذارید. همچنین برنامه‌ریزی ماهانه نیز دید بسیار خوبی را برای مطالعه بهتر و مفیدتر در اختیارتان قرار می‌دهد.

جدول برنامه ریزی روزانه، هفتگی، ماهانه

جدول برنامه ریزی کنکور عامل مهمی در برنامه‌ریزی است که این امکان را به داوطلب می‌دهد که کاملا به امور و نحوه مطالعه خود مسلط باشد. البته بهتر است هر نوع جدولی را که انتخاب می‌کنید، با توجه به نیاز و شرایطتان شخصی‌سازی کنید. به این ترتیب بیشترین بهره‌وری را از این جدول‌های پرکاربرد خواهید داشت.

در برنامه ریزی مشکل داری؟

برای 1 جلسه رایگان تلفنی برای آشنایی با دوره برنامه ریزی و چیزهایی که مشاورها نمیگن فرم رو پر کن